Cannes Lions Imagination Day 4 – już 30 października 2014

Cannes Lions Imagination Day 4 to kolejna okazja do spotkania się z wybitnymi przedstawicielami branży kreatywnej oraz najbardziej inspirującymi kampaniami reklamowymi z całego świata. Imagination Day podzielone jest na dwie części – seminaria w ciągu dnia i wieczorny pokaz Cannes Lions.
O autorze
2 min czytania 2014-10-28

Wydarzenie cieszy ogromną popularnością – bilety na seminaria zostały już wyprzedane! Można jeszcze kupić wejściówki na pokazy Cannes Lions odbywające się w 7 miastach Polski.

Wśród prelegentów Cannes Lions Imagination Day 4 znajdują się przedstawiciele reklamy, technologii, designu czy sztuki, twórcy projektów, które na co dzień zachwycają na międzynarodowych festiwalach, ciekawią i inspirują w codziennej pracy. Jest to światowa czołówka kreacji – dotychczasowi prelegenci mają w sumie na swoim koncie ponad 150 canneńskich lwów! Ogromną wartością Imagination Day jest również to, że zaproszeni goście pochodzą z różnych regionów świata, z różnych kultur – od Europy, przez Azję, Amerykę Północną i Południową, i dzięki temu ich wystąpienia są tym bardziej inspirujące, pobudzające twórczość i umysł.

W tegorocznych seminariach udział wezmą: Luis Silva Dias (Chief Creative Officer, FCB International, Lisbon), Lucio Rufo (Group Creative Director, R/GA LondonR/GA, Londyn), Yasuhiro Tsuchiya (Creative Technologist, Dentsu Inc., Tokio), Vasco Vicente (Multidisciplinary Creative, Art Director, Wieden+Kennedy, Amsterdam), Irene Pereyra (User Experience Director & Designer, Nowy Jork), Anton Repponen (Creative Director & Designer, Nowy Jork), Teo Guillem & Carlos Pardo (Creative Directors, Dvein, Barcelona), Andrzej Bukowiński (reżyser filmów reklamowych i krótkometrażowych, ABAFILMES, Sao Paulo), Michał Makarewicz (Directing Animator, Pixar Animation Studios, San Francisco).

Goście wydarzenia będą mogli również obejrzeć wystawę TEN collection, kreatywnego projektu, w którym udział biorą najlepsi światowi artyści z dziedziny digital art. W ramach tej inicjatywy, twórcy z całego świata tworzą – na bazie zdjęć Fotolii – prace graficzne, którymi następnie dzielą się z internetową społecznością. Projekt dedykowany środowisku twórczemu, umożliwia pobieranie otwartych plików .PSD za darmo, dzięki czemu graficy i twórcy kreatywni mają szansę poznać od „kuchni” technikę najlepszych w branży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tego samego dnia wieczorem, o godz. 19.30 odbędzie się pokaz najlepszych reklam świata Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions – tym roku w aż 7 miastach Polski: w Multikinie Gdynia, Katowice, Kraków, Poznań Stary Browar, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Arkady Wrocławskie, oraz Silver Screen w Łodzi.

Pokaz Cannes Lions na stałe wpisał się w kalendarz wydarzeń związanych z reklamą – z roku na rok poszerza swoje grono fanów i bije rekordy popularności. To niepowtarzalna okazja, aby zobaczyć najlepsze, najbardziej kreatywne kampanie i filmy reklamowe z całego świata nagrodzone w tegorocznej edycji Cannes Lions – najbardziej prestiżowego konkursu reklamowego na świecie. Wieczorny pokaz reklam inspiruje dużą dawką świeżego spojrzenia na reklamę, pobudza wyobraźnię, bawi, zachwyca, porusza i zaskakuje. Wobec takich reklam, nie można być obojętnym. Zapraszamy wszystkich entuzjastów dobrej reklamy!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizatorzy: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Ars Thanea, K2, Starcom MediaVest Group.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Sponsor: Fotolia

Partner Pokazu: Coca-Cola

Patroni medialni: Nowy Marketing, Wirtualna Polska, FUTU, Gazeta Wyborcza 

Więcej informacji na stronie.