CHI Polska, operator kawiarni Costa i coffeeheaven kontynuuje proces rebrandingu. „CostaCoffee jest największą marką kawiarni w Europie, a teraz odnosi sukces również w Polsce.Obecnie rozpoczęliśmy drugą fazę rebrandingu, która obejmuje kawiarnie warszawskie. Następnym krokiem będzie rebranding pozostałych kawiarni w całej Polsce, które zamierzamy zmienić na CostaCoffee do końca 2015 r. Jednak poza procesem rebrandingu skupiamy się również na rozwoju sieci w Polsce. W ciągu najbliższychkilku miesięcy otworzymy 3 nowe kawiarnie Costa Coffee.Od kolejnego roku fiskalnego, czyli od marca 2015, chcemy uruchamiać rocznie 8-10 kawiarni” – mówi Andrzej Jackiewicz, Dyrektor Zarządzający CHI Polska. Wraz z końcem sierpnia rozpoczęty został drugi etap rebrandingu, który obejmie wszystkie pozostałe w Warszawie kawiarnie coffeeheaven. W efekcie do końca lutego 2015 roku w Warszawie działać będzie wyłącznie marka Costa Coffee. Zakończenie pełnego procesu rebrandingu w całej Polsce planowane jest na koniec 2015.
Podczas pierwszego etapu zmian otwartych zostało 21 lokali Costa Coffee, 20 w Warszawie i 1 w Gdańsku.„Koncept kawiarni Costa Coffeenatychmiast znalazł uznanie wśród Klientów. Został wyróżniony nagrodą Laur Konsumenta Odkrycie Roku 2014,tytułem Konsumencki Lider Jakości Debiut Roku 2014, tytułem Dobra Marka 2014 – Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii sieć kawiarni, jak i nagrodą PrimePropertyPrize 2014 w kategorii Najemca Roku, a także zostałbardzo pozytywnieoceniony w badaniach satysfakcji przeprowadzonych przy współpracy z PBSna próbieponad 5000 naszych klientów. Przykładem naszej odpowiedzi na oczekiwania Gości jest rozszerzona oferta produktowa. W piecu na miejscu w kawiarni wypiekamy nie tylko ciasteczka i croissanty, lecz również dania lunchowe, jak quiche’e”- mówi Jolanta Borowska, Dyrektor Działu Marketingu.
Zobacz również
CostaCoffee wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Polaków nie tylko propozycją doskonałego smaku kawy, ale również wizją designu kawiarni, która zachwyca swoich gości prawdziwie niepowtarzalnym wystrojem. Wygląd i układ każdej kolejnej kawiarni jest tworzony i dopasowywany do lokalizacji przez zespół projektowy CHI Polska we współpracy z lokalnymi architektami. Niezależnie, czy jest to lokal przy głównej ulicy miasta, na dworcu czy w galerii handlowej, zawsze harmonijnie współgra ze otoczeniem. „W kawiarniach CostaCoffee stosujemy 3 style wystroju, Metro, Evo i Revo. Koncept Metropolitan, czyli Metro, został stworzony przez słynne brytyjskie studio architektoniczne Stiff+Trevillion i jest stosowany we flagowych lokalizacjach marki. Charakteryzuje go nowoczesny, loftowy styl w klimacie city life. Styl Evonawiązuje do słowa Evolution i wyróżnia się stonowaną kolorystyką ścian oraz przyjazną, ciepłą i sprzyjającą relaksowi atmosferą. Z kolei Revo to lokalna forma brytyjskiego designu. Neutralne kolory ścian stanowią tło dla grafik obrazujących proces parzenia kawy od ziarna po filiżankę espresso”– o różnicach w wystroju kawiarni opowiada Michał Nowak, Dyrektor Działu Nieruchomości i Ekspansji.
Rebranding obejmuje również maszyny vendingowe i tym samym Coffeeheavenexpress zlokalizowane w rejonie warszawskim zmieniają się na Costa Express. „Costa Express to wyjątkowa i unikalna propozycja dla wszystkich osób, które chcą wypić doskonałą kawę w pracy bądź w podróży. Ziarna mieszanki Mocha Italia mielone są do każdego kubka kawy na bieżąco. A prawdziwe mleko i wyśmienity smak kawy dają wrażenie, jakby w maszynie ukryty był barista” – mówi Wiktor Sawoniaka, Dyrektor coffeeheavenexpress i Costa Express. Aktualnie CHI Polska zarządza 157 maszynami vendingowymi w naszym kraju, które zlokalizowane są na stacjach paliw Shell i w wybranych punktach Sodexo.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing