Promocja konsumencka wspiera sprzedaż dwóch linii produktowych – odświeżonej w czerwcu br. marki DOG CHOW oraz CAT CHOW. W loterii do wygrania jest ponad 2 tysiące atrakcyjnych nagród.
Aby wziąć udział w loterii „Drapnij Nagrody” wystarczy zakupić jednorazowo produkty DOG CHOW lub CAT CHOW za określoną kwotę minimalną (odpowiednio – min. 25 zł oraz min. 10 zł). Następnie należy zarejestrować się za pośrednictwem dedykowanej strony i zachować paragon.
Zobacz również
– Nasi konsumenci, nieustannie dbają o swoich czworonożnych ulubieńców, dając im pokarm dostosowany do indywidualnych potrzeb. Wiedzą, że sięgając po CAT CHOW i DOG CHOW oferują im pełnoporcjową i zbilansowaną karmę. Teraz, wybór ten zaowocować może również dodatkowymi, atrakcyjnymi korzyściami dla właścicieli psów i kotów – powiedział Łukasz Nowak, Product Manager, Nestlé Purina.
Wśród nagród przewidzianych w loterii znajdują się roboty mopujące iRobot Braava 320, a także zestawy produktów PURINA dla psów (DOG CHOW) i kotów (CAT CHOW). Dodatkowo, 23 grudnia 2014 r., spośród wszystkich prawidłowo nadesłanych zgłoszeń zostanie wylosowany Nissan Qashqai. W loterii biorą udział wszystkie produkty Nestlé Purina należące do asortymentu marki DOG CHOW i CAT CHOW. Sprzedaż promocyjna i okres przyjmowania zgłoszeń w loterii „Drapnij Nagrody” trwa od 3 listopada do 22 grudnia 2014 r.
Konkurs wspierany będzie aktywnościami na facebooku DOG CHOW. Regulamin dostępny jest na stronie. Organizatorem Loterii przygotowanej dla Nestlé Purina jest Unique One Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing