Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Lech przedstawia 8-godzinne relaksacyjne wideo z Kayah z dźwiękami natury w tle

Lech przedstawia 8-godzinne relaksacyjne wideo z Kayah z dźwiękami natury w tle
Lech opublikował 8-godzinne wideo z Kayah w roli głównej, na którym artystka czyta książkę w otoczeniu natury. Film nawiązuje do trendu ambient video, a jego celem jest stworzenie relaksacyjnego tła i nastroju.
O autorze
1 min czytania 2025-07-01

Każdy z nas używa dźwięku, by kształtować swoje otoczenie – włączamy muzykę do pracy, podcasty do relaksu. To, co słyszymy w tle, ma ogromny wpływ na nasz nastrój. Lech proponuje ścieżkę dźwiękową, która jest zapisana w naszej zbiorowej pamięci: autentyczne odgłosy polskiej działki latem. Te dźwięki – śpiew ptaków, szelest liści – kojarzą się jednoznacznie dobrze: ze spokojem, z beztroską, z ciepłem.

Marka prezentuje 8-godzinne wideo z Kayah, na którym artystka czyta książkę w otoczeniu przyrody. To propozycja dla wszystkich, którzy lato spędzają w pracy, konfrontując się z wakacyjnymi relacjami znajomych w mediach społecznościowych. Dzięki wideo można włączyć działkę w tle i bez wychodzenia z domu wybrać się na cyfrowe wakacje.

Pomysł Lecha wpisuje się w rosnący globalny trend na ambient video, czyli na długie nagrania, których celem nie jest bycie aktywnie oglądanym, lecz tworzenie tła i nastroju. Podobnie jak popularne na świecie transmisje z kominkiem czy widokiem na deszczowe Tokio, wideo z Kayah ma za zadanie przenieść słuchacza do innej scenerii. 

Inicjatywa jest jednocześnie promocją koncertu Kayah w ramach cyklu wydarzeń online pod nazwą ENKLAWA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing