Każdy z nas używa dźwięku, by kształtować swoje otoczenie – włączamy muzykę do pracy, podcasty do relaksu. To, co słyszymy w tle, ma ogromny wpływ na nasz nastrój. Lech proponuje ścieżkę dźwiękową, która jest zapisana w naszej zbiorowej pamięci: autentyczne odgłosy polskiej działki latem. Te dźwięki – śpiew ptaków, szelest liści – kojarzą się jednoznacznie dobrze: ze spokojem, z beztroską, z ciepłem.
Marka prezentuje 8-godzinne wideo z Kayah, na którym artystka czyta książkę w otoczeniu przyrody. To propozycja dla wszystkich, którzy lato spędzają w pracy, konfrontując się z wakacyjnymi relacjami znajomych w mediach społecznościowych. Dzięki wideo można włączyć działkę w tle i bez wychodzenia z domu wybrać się na cyfrowe wakacje.
Zobacz również
Pomysł Lecha wpisuje się w rosnący globalny trend na ambient video, czyli na długie nagrania, których celem nie jest bycie aktywnie oglądanym, lecz tworzenie tła i nastroju. Podobnie jak popularne na świecie transmisje z kominkiem czy widokiem na deszczowe Tokio, wideo z Kayah ma za zadanie przenieść słuchacza do innej scenerii.
Inicjatywa jest jednocześnie promocją koncertu Kayah w ramach cyklu wydarzeń online pod nazwą ENKLAWA.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
Słuchaj podcastu NowyMarketing