Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Łukasz Kaszuba dyrektorem marketingu Sokołów S.A.

Łukasz Kaszuba dyrektorem marketingu Sokołów S.A.
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu Sokołów S.A. objął Łukasz Kaszuba – menedżer z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu silnych marek w sektorze FMCG. Jego głównym celem będzie dalszy, bardziej dynamiczny rozwój brandu Sokołów poprzez zwiększanie jego rozpoznawalności i poszerzanie bazy konsumentów.
O autorze
1 min czytania 2025-07-03

Łukasz Kaszuba posiada bogate doświadczenie z zakresu marketingu i zarządzania, które zdobył, pracując dla wielu międzynarodowych firm. Na początku kariery związany był z należącą do koncernu Kraft Foods/Mondelez marką Milka, a następnie w koncernie Jacobs Douwe Egberts odpowiadał za rozwój marki Jacobs, lidera rynku kawy w Polsce. Po 10 latach objął stanowisko dyrektora marketingu w spółce Animex, do której należą takie brandy, jak Berlinki, Krakus czy Morliny.

Po siedmiu latach zdecydował się na następny krok w karierze i od 1 lipca pełni funkcję dyrektora marketingu Sokołów S.A. W trakcie swojej kilkunastoletniej kariery zawodowej Łukasz Kaszuba skutecznie rozwijał wiele marek i produktów skierowanych do konsumentów.

– W biurze marketingu będziemy się koncentrować nad łamaniem kluczowych barier, tak aby zwiększać bazę konsumentów marki Sokołów. Jako marketingowiec jestem fanem Byrona Sharpa i uważam, że do tanga trzeba dwojga, a czasem nawet trojga, czyli: mental availability, phisical availability i porfolio availability. Jestem przekonany, że wspólnie z zespołem sprzedaży, R&D i operacjami sprawimy, że Sokołów zyska nową dynamikę i stanie się jeszcze większą firmą – zapowiada Kaszuba.

Wiceprezes Zarządu Sokołów S.A. ds. Handlu i Marketingu Maciej Częścik tak skomentował zmianę na jednym z kluczowych stanowisk: Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączył tak doświadczony manager. Jego ogromna wiedza, pełen profesjonalizm i znajomość rynku to naprawdę mocne podstawy do dalszego rozwoju firmy. Liczymy, że uda nam się wypracować szereg nowych rozwiązań, które będą skutkowały jeszcze większym uznaniem i zaufaniem konsumentów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Również z dniem 1 lipca Cezary Jasiński, dotychczasowy Senior Dyrektor Biura Marketingu, objął nowe stanowisko – Wiceprezesa Zarządu ds. Marketingu w Spółce Sokołów-Net. W nowej roli będzie odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, która umożliwi rozwój nowego formatu sieci sklepów Sokołów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się