Jedną z okazji jest konferencja z okazji Światowego Dnia Użyteczności (World Usability Day) – WUD na Pradze, która odbędzie się 14 listopada na SWPS w Warszawie.
Warszawska edycja konferencji odbywa się już po raz trzeci. Warto się wybrać, bo program jest bogaty, a udział całkowicie bezpłatny. W programie poza prelekcjami, są także warsztaty w małych grupach oraz konsultacje z mentorami dla tych, którzy już rozpoczęli przygodę z projektowaniem i szukają porady.
Zobacz również
Wśród prelegentów znajduje się między innymi Daniel Mizielński współautor „Map” dla dzieci, które stały się światowym bestsellerem, zdobyły szereg nagród i zostały okrzyknięte przez New York Timesa jedną z sześciu najciekawszych propozycji wydawniczych roku 2013. Oferta warsztatów obejmuje m.in. projektowanie aplikacji na Google Glass z Jakubem Kołakowskim z GDG, eksperymenty z dwunastoma Eyetrackeramiprowadzone przez dr Krzysztofa Krejtzaw największym w PolsceOśrodku Badań Okulograficznych SWPS. Przewidziano także ćwiczenia z typografii z Łukaszem Dziedzicem, który na specjalne zamówienie Google zaprojektował font „Lato”. Dziś jest to jeden z najpopularniejszych krojów na świecie.
Wydarzenie odbędzie się w dniu 14 listopada w godz. 13.00-20.30 w siedzibie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Udział w konferencji jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Ilość miejsc na warsztatach jest dodatkowo ograniczona. Szczegóły można znaleźć na stronie. Po konferencji odbędzie się after party.
WUD na Pradze to jedna z największych inicjatyw tego typu w Polsce. Organizatorami tegorocznej warszawskiej edycji są: CHI Polska oddział grupy ACM SIG-CHI, skupiającej się na badaniu, projektowaniu i rozwiązywaniu problemów interakcji pomiędzy człowiekiem a komputerem oraz SWPS z wykładowcami i studentami specjalności Projektowanie Interakcji Człowiek – Technologia
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Światowy Dzień Użyteczności obchodzony jest od 2005 roku w ponad 40 krajach na całym świecie. Jego celem jest budowanie świadomości, promowanie i wspieranie projektowania rozwiązań użytecznych i przyjaznych odbiorcy. W tym roku inspiracją do spotkania jest hasło „Engagement”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing