Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka

Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
27 czerwca 2025 roku odbyło się Walne Zebranie Członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, podczas którego wybrano nowe władze organizacji na kadencję 2025–2027. To symboliczny moment rozpoczęcia nowego etapu w działalności Rady.
O autorze
1 min czytania 2025-07-07

Na czele Zarządu stanęła Katarzyna Borucka, reprezentująca Polską Federację Producentów Żywności, Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju oraz członkini Zespołu Zarządzającego w Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie. Nowa Prezeska wnosi do Rady wieloletnie doświadczenie w obszarze komunikacji, ESG oraz odpowiedzialnego biznesu, a także silne przekonanie o potrzebie dalszego wzmacniania standardów etycznych w reklamie.

– Wybór na stanowisko Prezeski Zarządu Rady Reklamy na najbliższe dwa lata to dla mnie wielki zaszczyt. Cieszę się bardzo na współpracę z nowo powołanym Zarządem i Radą Nadzorczą – wspólnie będziemy się starać kontynuować misję Rady, jaką jest promowanie etyki, odpowiedzialności i wysokich standardów w reklamie. Przed nami wiele wyzwań związanych z dynamicznym rozwojem nowych form komunikacji i oczekiwaniami społecznymi wobec marek – jestem przekonana, że jako Rada będziemy dla branży silnym kompasem etycznym – podkreśliła Katarzyna Borucka.

W skład nowego Zarządu weszli również:

  • Aleksandra Przeździecka – TVN,
  • Robert Wielgo – IAB Polska,
  • Anna Lubowska – SAR,
  • Adrian Wochna – Żabka Polska,
  • Agnieszka Gozdek – 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Podczas Walnego Zebrania wybrano również Radę Nadzorczą, która będzie wspierać strategiczne działania Związku w nadchodzących latach. Jej członkami zostali:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Włodzimierz Schmidt – IAB Polska,
  • Łukasz Kowalski – MSL,
  • Aleksandra Gawlas-Wilińska – Henkel,
  • Jacek Czarnecki – Nestlé,
  • Katarzyna Sikorska – Polski Lek, Grupa Maspex.

O Związku Stowarzyszeń Radzie Reklamy:
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy jest organizacją pozarządową, non-profit. Powstał w 2006 roku z inicjatywy środowisk rynku reklamowego i marketingowego. Jest organizacją, która stworzyła i zarządza systemem samoregulacji w obszarze reklamy. W skład organizacji wchodzą stowarzyszenia branżowe jako członkowie zwyczajni oraz firmy jako członkowie wspierający. Rada Reklamy została powołana w celu stworzenia, promocji i ochrony zasad, jakimi powinni kierować się przedsiębiorcy zajmujący się działalnością reklamową na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz polscy przedsiębiorcy reklamujący się za granicą. Standardy reklamy zostały zapisane w postaci Kodeksu Etyki Reklamy – dokumentu stanowiącego zbiór zasad określających co jest dopuszczalne, a co nieetyczne w przekazie reklamowym.

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się