Na czele Zarządu stanęła Katarzyna Borucka, reprezentująca Polską Federację Producentów Żywności, Dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju oraz członkini Zespołu Zarządzającego w Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie. Nowa Prezeska wnosi do Rady wieloletnie doświadczenie w obszarze komunikacji, ESG oraz odpowiedzialnego biznesu, a także silne przekonanie o potrzebie dalszego wzmacniania standardów etycznych w reklamie.
– Wybór na stanowisko Prezeski Zarządu Rady Reklamy na najbliższe dwa lata to dla mnie wielki zaszczyt. Cieszę się bardzo na współpracę z nowo powołanym Zarządem i Radą Nadzorczą – wspólnie będziemy się starać kontynuować misję Rady, jaką jest promowanie etyki, odpowiedzialności i wysokich standardów w reklamie. Przed nami wiele wyzwań związanych z dynamicznym rozwojem nowych form komunikacji i oczekiwaniami społecznymi wobec marek – jestem przekonana, że jako Rada będziemy dla branży silnym kompasem etycznym – podkreśliła Katarzyna Borucka.
Zobacz również
W skład nowego Zarządu weszli również:
- Aleksandra Przeździecka – TVN,
- Robert Wielgo – IAB Polska,
- Anna Lubowska – SAR,
- Adrian Wochna – Żabka Polska,
- Agnieszka Gozdek – 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Podczas Walnego Zebrania wybrano również Radę Nadzorczą, która będzie wspierać strategiczne działania Związku w nadchodzących latach. Jej członkami zostali:
- Włodzimierz Schmidt – IAB Polska,
- Łukasz Kowalski – MSL,
- Aleksandra Gawlas-Wilińska – Henkel,
- Jacek Czarnecki – Nestlé,
- Katarzyna Sikorska – Polski Lek, Grupa Maspex.
O Związku Stowarzyszeń Radzie Reklamy: Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy jest organizacją pozarządową, non-profit. Powstał w 2006 roku z inicjatywy środowisk rynku reklamowego i marketingowego. Jest organizacją, która stworzyła i zarządza systemem samoregulacji w obszarze reklamy. W skład organizacji wchodzą stowarzyszenia branżowe jako członkowie zwyczajni oraz firmy jako członkowie wspierający. Rada Reklamy została powołana w celu stworzenia, promocji i ochrony zasad, jakimi powinni kierować się przedsiębiorcy zajmujący się działalnością reklamową na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz polscy przedsiębiorcy reklamujący się za granicą. Standardy reklamy zostały zapisane w postaci Kodeksu Etyki Reklamy – dokumentu stanowiącego zbiór zasad określających co jest dopuszczalne, a co nieetyczne w przekazie reklamowym.
Zdjęcie główne: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing