Już 6 sierpnia w Plażówce Saska w Warszawie odbędzie się ŚRODA Summer 2025 – wydarzenie, które łączy kreatywnych twórców, praktyczną wiedzę i dobrą zabawę. Start o 17:30. Wydarzenie otworzy gość specjalny, którego nazwisko zostanie ujawnione już wkrótce.
ŚRODA to cykliczne spotkania dla wszystkich, którzy działają w internecie – niezależnie, czy jest to nagrywanie na TikToka, YouTube, Instagram czy stawianie pierwszych kroków w świecie wideo.
Zobacz również
Wstęp wolny – obowiązuje rejestracja.
Tym razem to uczestnicy wydarzenia mogą stanąć na scenie. Podczas wystąpienia można zaprezentować swoją twórczość wideo w 5 minut. Zgłoszone osoby mogą opowiedzieć swoją historię, podzielić się praktycznymi poradami, tipami lub pokazać stworzony przez siebie materiał, a po wystąpieniu zaczerpnąć inspiracji od innych prelegentów.
Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy.
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]
Organizatorem wydarzenia jest Łukasz Kępiński i agencja Tears of Joy, znana z kreatywnych i efektywnych kampanii influencerskich, nagradzanych m.in. w Cannes Lions, Effie, KTR i IAB Mixx. Zespół TOJ posiada szerokie doświadczenie w działaniach digitalowych i social media, prowadząc kampanie dla takich marek jak Durex, Lotto, LEGO, Nestlé, Monini, a także obsługując profile social media Semilac, Hebe i Riot Games.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.