Najnowsza kampania autorstwa agencji Publicis z udziałem pary doskonale wszystkim znanych bohaterów rozpoczyna się dzisiaj w mediach. Jej celem jest zachęcenie do skorzystania ze świątecznej oferty telewizji nc+ dostępnej w pakiecie FunPack.
„Zbliżają się święta. Na tę wyjątkową okazję Orange przygotował prawdziwie świąteczną ofertę: każdy, kto kupi FunPack otrzyma bogatą ofertę kanałów nc+. Jak bardzo jest ona wyjątkowa i wciągająca przekonali się Serce i Rozum, którzy wskutek splotu zabawnych omyłek nie zwrócili uwagi na św. Mikołaja. Jak skończy się wizyta gościa? Ciekawych odsyłamy do nowej przygody naszych bohaterów” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis.
Zobacz również
Najnowszy spot z udziałem Serca i Rozumu będzie emitowany w kanałach należących do stacji TVN, TVP i Polsat oraz w kinach na terenie całego kraju.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Konrad Piasecki (Strategia), Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Katarzyna Szadokierska (Senior Art Director), Anna Cudna (Copywriter), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Supervisor), Magdalena Szlasa (Account Manager). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Agnieszka Dąbrowska (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Reżyserię spotu powierzono Wojtkowi Wawszczykowi i Kamilowi Polakowi. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Delikatesy, postprodukcją obrazu Human Ark, zaś postprodukcją dźwięku Studio Genetix. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 5 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing