Eptimo – wyższa kultura rozwiązań IT
Wprowadzenie Eptimo na rynek poprzedzone zostało kampanią teaserową, której towarzyszyło hasło “Wyższa kultura rozwiązań IT”, czyli kompetencje i doświadczenie połączone z pasją.
Przedsiębiorstwo zarządzane jest przez Józefa Szajtera (CEO) oraz Przemysława Kucharzewskiego (COO), którzy posiadają bogate doświadczenie w branży IT. Nowy dystrybutor to profesjonalny zespół ponad 20 osób (PM-ów, handlowców, inżynierów sprzedaży) pozwalający na sprawne działanie i finansowanie bieżącej działalności oraz inwestycje.
Zobacz również
Dystrybutor planuje się skupić na dostarczaniu kompleksowych rozwiązań w dziedzinie informatyki, telekomunikacji i systemów bezpieczeństwa. “Eptimo bazuje na solidnych podstawach personalnych i biznesowych, chce budować nowe standardy (Wyższą kulturę rozwiązań IT) na rynku dystrybucji IT” – mówi Józef Szajter.
Portfolio produktowe
Dystrybutor oferuje serwery, storage, systemy zasilania i urządzenia sieciowe swoim partnerom. Wkrótce wprowadzone zostaną produkty marek, które do tej pory nie były dostępne dla polskich odbiorców. “Podpisanie nowych umów dystrybucyjnych i poszerzenie portfolio produktowego o nowe marki pozwoli uzyskać zyskowność partnerom” – dodaje Przemysław Kucharzewski.
Plany biznesowe
Partnerzy od pierwszych dni mają dostęp do systemu B2B, który jest zintegrowany z systemami ERP i CRM dostawców. Spółka planuje uruchomienie centrów szkoleniowych we Wrocławiu i Katowicach już w pierwszym kwartale 2015 r., następnie kolejne w Warszawie. Firmy otrzymają dostęp do narzędzi finansowych, bogatej oferty szkoleń i narzędzi sprzedażowych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Rozpoczęcie działalności
Oficjalne rozpoczęcie działalności firmy miało miejsce 18 listopada 2014 r. w restauracji Concept 13 w Warszawie. Patronat nad tym wydarzeniem objął CRN (COMPUTER RESELLER NEWS POLSKA). Spółka oferuje swoje rozwiązania w Europie, a jej biura mieszczą się we Wrocławiu i w Katowicach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing