Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

4 sceny tematyczne, 50+ prelegentów z topowych tech marek świata – upoluj wejściówkę na konferencję o realnych wdrożeniach AI.

SZCZEGÓŁY

Psy, które żyją pełnią życia. The Farmer’s Dog pokazuje, że wie, jak karmić

Kampania The Farmer's Dog
Chart jak z wybiegu, emerytowana chihuahua z nowym zapałem i retriever, który skacze do wody jak olimpijczyk. The Farmer’s Dog udowadnia, że zdrowa dieta może nie tylko poprawić kondycję psa, ale i jego styl życia.
O autorze
1 min czytania 2025-08-01

The Farmer’s Dog, amerykański producent karmy dla psów ponownie chce zmienić sposób myślenia o żywieniu pupili, promując świeże, dopasowane do potrzeb czworonożnych przyjaciół posiłki. W kolejnej kampanii marki marka stawia na emocje i piękne psie życie, pokazując, że dobry posiłek to podstawa doskonałej kondycji i radości. Wszystko to połączone z kultowymi hitami muzycznymi.

Szczęśliwe psy w roli głównej

W ramach kampanii powstały trzy spoty: „Great Hair”, „Young Again” oraz „The Jump”. W każdym z filmów występuje inna rasa psa oraz dopasowana do charakteru czworonoga piosenka. Klipy prezentują również różne korzyści z podawania karmy The Farmer’s Dog.

W „Great Hair” wystąpił chart afgański biegający swobodnie po łące. Uwagę odbiorców zwraca jego długa, lśniąca w słońcu sierść, która jest zasługą dobrego karmienia. W „Young Again” główną rolę odgrywa mała wiekowa chihuahua, postrach dzielnicy, której karma The Farmer’s Dog pozwala znów być młodą. Z kolei w „The Jump” króluje retriever, wykonujący imponujący skok do wody, bo dzięki odpowiedniemu posiłkowi ma siłę, by sprawnie się poruszać.

Kampania została stworzona wewnętrznie. Reżyserem reklam był Tucker Bliss, operatorem zdjęć Christopher Collette, a montażystą Dylan Edwards.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W The Farmer’s Dog zawsze wierzyliśmy w siłę autentycznego opowiadania historii i celebrowania psów. Nasza nowa kampania idzie jeszcze dalej. Dzięki kampaniom „Young Again”, „The Jump” i „Great Hair” podkreślamy te głęboko bliskie, często zabawne momenty, które definiują więź łączącą nas z naszymi pupilami, jednocześnie pokazując korzyści, jakie przynosi karmienie prawdziwą, minimalnie przetworzoną karmą, zmieniające życie – mówi Jonathan Regev, współzałożyciel i prezes The Farmer’s Dog.

PS IAMS™ : olbrzymi balon w kształcie otyłego psa ma zwrócić uwagę przechodniów na problemy zdrowotne czworonogów

PS2 Budowanie wizerunku marki: PsiBufet

Budowanie wizerunku marki: PsiBufet
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się