Kampania „Europejskich Jabłek Dwukolorowych” realizowana będzie przez 36 miesięcy w trzech 12 miesięcznych etapach. Działania zaplanowane w ramach programu w pierwszym roku skupią się głównie na dotarciu do managerów i handlowców poprzez działalność eventową: organizację, obsługę medialną, pr-ową i logistyczną targów, konferencji oraz spotkań z przedstawicielami sieci handlowych. Wydarzeniami, które rozpoczęły realizację programu „Unii Owocowej” były targi WOP DUBAI oraz targi FVF w Pekinie.
Infinity Media w konsorcjum z Legend Group odpowiada za działania informacyjno-promocyjne, obsługę medialną projektu w prasie, internecie oraz na outdoorze. Program kampanii realizowany na rynkach Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz Chińskiej Republiki Ludowej został zaprojektowany jako wielonarzędziowa kampania informacyjno-promocyjna skierowana do trzech grup docelowych. Najważniejszymi jej elementami będą działania zmierzające do nawiązania bezpośrednich kontaktów z managerami oraz handlowcami poprzez uczestnictwo w targach i wystawach międzynarodowych, misjach gospodarczych, konferencjach i spotkaniach branżowych, co powinno doprowadzić do nawiązania bezpośrednich negocjacji handlowych.
Zobacz również
Dotarcie do liderów opinii, mediów oraz administracji zapewnią działania internetowe, reklama, PR i prasa. Zaplanowane strategia promocyjna skierowana do wszystkich grup docelowych ma na celu promowanie europejskich jabłek dwukolorowych, do których zalicza się odmiany uprawiane w całej Europie (m.in. Champion, Gala, Golden Delicious, Red Jonaprince, Idared), stworzenie pozytywnego wizerunku na rynkach docelowych, co w rezultacie wpłynie na zwiększenie świadomości produktów w odniesieniu do jakości, smaku, metod produkcji oraz zbuduje pozytywne postawy konsumenckie.
Działania promocyjno-informacyjne „Europejskich Jabłek Dwukolorowych” są wynikiem wygranego przetargu Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” przez Infinity Media w konsorcjum z Legend Group.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing