Dołącz do twórców CyberRE 5.0!

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii przedstawiło zaproszenie do składania propozycji wystąpień na konferencji CyberRE 5.0.
O autorze
1 min czytania 2014-11-26

„Do 8 grudnia czekamy na zgłoszenia wystąpień dotyczących człowieka i biznesu widzianych z perspektywy post-cyfrowej. Chcemy uchwycić nowe zjawiska, powstające na styku człowieka i cyfrowego świata oraz pokazać, jakie mają – lub niedługo będą miały – znaczenie dla marketingu i biznesu. Na pewno będzie dużo o prywatności, cyberwojnach czy archeologii mediów. Na CyberRE 5.0 nie zabraknie też dyskusji o mechanizmach, które sprawiają, że jedne start-upy w ciągu tygodnia podbijają świat, a tysiące innych nigdy nie przynosi zwrotu z poniesionych na nie inwestycji. Zajmiemy się także łączeniem strumienia cyfrowych danych i wiedzy o konsumentach, co jest obecnie jednym z największych wyzwań biznesu. W sumie planujemy około 20 inspirujących wystąpień. – mówi Agnieszka Łebkowska, przewodnicząca Rady Programowej konferencji.

CyberRE 5.0 jest kontynuacją czterech edycji konferencji Cyberresearch – najważniejszego w Polsce wydarzenia poświęconego badaniom cyberprzestrzeni. Odbywający się od 2010 roku event zgromadził dotychczas blisko 700 uczestników, którzy zobaczyli niemal 100 prezentacji. Co roku w przedsięwzięciu udział bierze Minister Administracji i Cyfryzacji.

Piąta edycja konferencji CyberRE poświęcona będzie przyglądaniu się szeroko rozumianej rzeczywistości z perspektywy post-cyfrowej – rzeczywistości społecznej, biznesowej, marketingowej, badawczej.

Rada Programowa zaprosiła do składania propozycji wystąpień w następujących obszarach

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  1. Człowiek w świecie post-cyfrowym
  2. Biznes w świecie post-cyfrowym
  3. Zdobywanie wiedzy o człowieku i biznesie w świecie post-cyfrowym

Prezentacje można zgłaszać do 8 grudnia 2014 r. poprzez formularz dostępny na stronie.

Więcej informacji na stronie oraz:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Anna Chodkiewicz
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
ul. Szarotki 11
02-609 Warszawa
22 649 97 74
[email protected]

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się