NIVEA zachęca do pielęgnowania tradycji

W połowie listopada ruszyła kampania NIVEA Polska „Pielęgnuj bliskość w Święta”, której głównym celem jest zachęcenie Polaków do wysyłania bliskim tradycyjnych kartek świątecznych z życzeniami. Podczas trwania akcji NIVEA planuje wysłać łącznie 100 000 kartek.
O autorze
1 min czytania 2014-11-27

Według badań wykonanych na zlecenie NIVEA, z każdym rokiem Polacy wysyłają coraz mniej kartek świątecznych, mimo iż prawie połowa z nas bardzo lubi je dostawać. Warto też zaznaczyć, że co czwarty Polak uznaje, iż to właśnie kartki świąteczne mają najsilniejszy wpływ na budowanie prawdziwej bliskości. Dla porównania, SMS-y wskazało tylko 14% osób, a serwisy społecznościowe – jedynie 5%.

NIVEA postanowiła przywrócić tradycję wysyłania kartek. W akcji „Pielęgnuj bliskość w Święta”  każdy może stworzyć wyjątkową, świąteczną kartkę ze swoim zdjęciem i dopisać do niej życzenia dla swoich bliskich. NIVEA zajmie się resztą: wydrukuje i wyśle ją pod wskazany adres.

Akcja „Pielęgnuj bliskość w Święta” ruszyła 12 listopada i zakończy się 16 grudnia 2014 roku. Każdy, kto weźmie w niej udział, będzie mógł wysłać 5 świątecznych kartek

skomponowanymi z prywatnych zdjęć. Łącznie NIVEA planuje wysłać 100 000 świątecznych kartek. Dodatkowo, w konkursie będzie można wygrać 100 zestawów kosmetyków NIVEA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncept strategiczny akcji „Pielęgnuj bliskość w Święta”, a także za jej przebieg odpowiada agencja GoldenSubmarine. Całość wspierać będzie szeroko zakrojona kampania w Internecie, z wykorzystaniem klasycznych nośników, dedykowanego landing page, jak i innych, niestandardowych formatów. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC Global.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się