Według badań wykonanych na zlecenie NIVEA, z każdym rokiem Polacy wysyłają coraz mniej kartek świątecznych, mimo iż prawie połowa z nas bardzo lubi je dostawać. Warto też zaznaczyć, że co czwarty Polak uznaje, iż to właśnie kartki świąteczne mają najsilniejszy wpływ na budowanie prawdziwej bliskości. Dla porównania, SMS-y wskazało tylko 14% osób, a serwisy społecznościowe – jedynie 5%.
NIVEA postanowiła przywrócić tradycję wysyłania kartek. W akcji „Pielęgnuj bliskość w Święta” każdy może stworzyć wyjątkową, świąteczną kartkę ze swoim zdjęciem i dopisać do niej życzenia dla swoich bliskich. NIVEA zajmie się resztą: wydrukuje i wyśle ją pod wskazany adres.
Zobacz również
Akcja „Pielęgnuj bliskość w Święta” ruszyła 12 listopada i zakończy się 16 grudnia 2014 roku. Każdy, kto weźmie w niej udział, będzie mógł wysłać 5 świątecznych kartek
skomponowanymi z prywatnych zdjęć. Łącznie NIVEA planuje wysłać 100 000 świątecznych kartek. Dodatkowo, w konkursie będzie można wygrać 100 zestawów kosmetyków NIVEA.
Za koncept strategiczny akcji „Pielęgnuj bliskość w Święta”, a także za jej przebieg odpowiada agencja GoldenSubmarine. Całość wspierać będzie szeroko zakrojona kampania w Internecie, z wykorzystaniem klasycznych nośników, dedykowanego landing page, jak i innych, niestandardowych formatów. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC Global.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing