Facebook & Ad Trends lipiec 2025: reklamodawcy na wakacjach, Revolut na szczycie [RAPORT]

Facebook & Ad Trends lipiec 2025: reklamodawcy na wakacjach, Revolut na szczycie [RAPORT]
Mimo okresu wakacyjnego w świecie reklamy dzieje się dużo – i dzieje się ciekawie. Choć najwięksi reklamodawcy ewidentnie zwolnili w lipcu, jest jeden wyjątek.
O autorze
1 min czytania 2025-08-14

Temu Poland nie zwalnia tempa

Oczywiście to po Temu można było spodziewać się dalszej intensyfikacji działań reklamowych w ekosystemie Meta. Na jego koncie w lipcu odnotowaliśmy 13 tysięcy reklam więcej niż w czerwcu (wzrost o 24%), co oznacza, że w minionym miesiącu Temu emitowało już niemal 70 tysięcy reklam.

meta lipiec 2025 liczba reklam

Reklamodawcy w ekosystemie Meta z największą liczbą reklam w lipcu 2025 roku

Również inni reklamodawcy intensyfikowali swoje działania reklamowe. Na koncie pizzerii Da Grasso, Pepsi, KFD czy New Balance pojawiło się ponad 500 reklam więcej niż w czerwcu.

Jednak w porównaniu do Temu wzrosty te są niemal symboliczne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wakacyjne przygotowania na profilu Revoluta

W lipcu nastąpiła zmiana na pozycji lidera w rankingu najbardziej zasięgowych reklam w Mecie

Dwie reklamy o największym zasięgu, przekraczającym odpowiednio 12 i 10 milionów, opublikował Revolut – debiutant w tym rankingu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Reklamy marki dotyczyły wakacyjnych udogodnień związanych z płatnościami, zarządzaniem finansami czy bezproblemową wymianą walut.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
lipiec 2025 meta reklamy z największym zasięgiem, revolut

Reklamy z największymi zasięgami w ekosystemie Meta w lipcu 2025 roku

W TOP 15 znalazły się łącznie 4 reklamy Revoluta.

Wśród reklam o największym zasięgu nie zabrakło również konkursów organizowanych przez marki Orbit, Lipton czy Somersby.

Czołowi reklamodawcy na wakacjach

Ranking najbardziej zasięgowych reklam w lipcu uległ znacznym zmianom – na próżno szukać w nim Lidla, eobuwie, Skyshowtime czy JYSKA na czołowych pozycjach. Najwięksi polscy reklamodawcy ewidentnie zwolnili tempo i zmniejszyli wysiłki reklamowe w minionym miesiącu. 

Widać to również patrząc na ogólne zasięgi tych marek w Mecie w lipcu – na ich koncie odnotowaliśmy mniejsze zasięgi w porównaniu do czerwca.

Czy zmieni się to już w sierpniu? Czas pokaże. Ciekawie zapowiadającym się wątkiem jest na przykład współpraca Lidla z Maffashion, którą dyskont może intensywnie promować w social media.

Grafiki: mat. pras.