Budowa struktury Mobile Rockets rozpoczęła się w czerwcu 2014 roku.
Mobile Rockets oferuje kompleksowe usługi z zakresu planowania i zakupu mediów oraz wsparcie kreatywne i technologiczne. Pomaga również w tworzeniu strategii obecności firm i marek w środowisku mobile oraz budowie aplikacji i stron dopasowanych do mobile. Jako jedyna agencja w Polsce aktywnie wykorzystuje technologie CELTRA, która pozwala na tworzenie i monitorowanie rozbudowanych i niestandardowych kreacji RICH MEDIA. Oprócz kampanii display’owych w mobile oferuje także kampanie SMS/MMS, w tym z wykorzystaniem video oraz kampanie prowadzone w globalnych sieciach reklamowych np. dla twórców aplikacji, oparte na rozliczeniu za pobranie i instalacje (CPD i CPI).
Zobacz również
Jak mówi Bartosz Drozdowski, CEO Mobile Rockets: „Pojawiamy się jako mobilny katalizator, który mam nadzieje ożywi reklamę w tym sektorze. Sytuacja wygląda tak, że z jednej strony obserwujemy rosnący ruch mobilny oraz oczekiwania wydawców wobec jego monetyzacji. Z drugiej strony, istnieje duża chęć klientów, aby w mobile zaistnieć. Jako że jest to dość skomplikowane – pragnienia te nie przeradzają się w realne działania i wydatki. Zaczynamy bardzo silnie od wsparcia kreacji. Duży Internet przeszedł drogę od banera 468×60 w gifie 15kB do pełnoekranowych animacji we flashu we wczesnych latach dwutysięcznych. Reklama mobilna wydaje się jakby startowała od zera, a rotujący gif jest szczytowym osiągnieciem kampanii w mobile. Chcemy to zmienić, mam nadzieję z sukcesem. Powoli budujemy relacje z partnerami: wydawcami, sieciami, software house’ami, operatorami GSM. Niedługo zaprezentujemy ustandaryzowane produkty reklamowe”.
„Rynek reklamy mobilnej rośnie w bardzo szybkim tempie, choć stanowi ciągle zaledwie wycinek całego tortu. Jest to jednak przestrzeń coraz bardziej interesująca dla reklamodawców, którzy chcą dotrzeć do zaawansowanego użytkownika w każdym miejscu i czasie. To właśnie daje im mobile. Kolejnym argumentem jest wysoka skuteczność kampanii mobilnych powodująca, że wydatki na reklamę mobilną rosną najszybciej w kategorii reklamy online. Jako Mobile Rockets chcemy zapewnić klientom profesjonalną, kompleksową obsługę tego wyjątkowego kanału reklamowego” – dodaje Maciej Pietrzak, Project Manager Mobile Rockets.
Mobile Rockets tworzą miedzy innymi Bartosz Drozdowski – wieloletni innowator i fascynat wykorzystania możliwości internetu w reklamie, współtwórca aktywności grupy ARBO (obecnie Goldbach Audience) na polach sieci reklamowych, SEM/SEO, reklamy kontekstowej, cyfrowej kreacji i produkcji, wykorzystania video w reklamie internetowej w Polsce i Europie Wschodniej oraz Maciej Pietrzak – poprzednio związany z ARBOinteractive, gdzie odpowiedzialny był głównie za techniczną realizację kampanii w SmartContext, a następnie w ramach Goldbach Audience – jako Head of Mobile odpowiadał za ofertę i rozwój brandu MOBahead – sieci reklamy mobilnej, którą wprowadził na rynek.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing