Wartecki będzie odpowiadał za wdrażanie rozwiązań wspierających wzrost przychodów, rozwój kanałów sprzedaży, standaryzację operacyjną i budowę struktury gotowej na skalowanie, wykorzystując przy tym doświadczenie zdobyte we współprowadzeniu agencji dotPR oraz Get More Social.
– PR Calling nie budujemy na teraz – o agencji myślimy perspektywicznie, w horyzoncie kilkuletnim. Mamy zaplanowane ambitne cele na kolejne lata, które już zaczęliśmy realizować. Rola Growth Partnera jest tu kluczowa – Dominik wnosi do zespołu nie tylko doświadczenie, ale też systemowe podejście do wzrostu, którego wcześniej nam brakowało. Będzie liderem egzekucji i operacyjnej transformacji naszej firmy – mówi Katarzyna Dworzyńska, CEO agencji.
Zobacz również
Dominik Wartecki dołącza do ścisłego kierownictwa agencji, tworząc z Katarzyną Dworzyńską (CEO) i Joanną Stebel (Head of PR) trio, które łączy strategiczne myślenie, partnerską relację z klientem i zdolność do operacyjnej egzekucji. Równolegle, poza rolą w PR Calling, Wartecki angażuje się w rozwój e-commerce w Polsce – współtworząc inicjatywy edukacyjne i networkingowe, w tym konferencję Ecommerce.pl Event.