Makaron z truskawkami, którego smak odkrył na nowo cały świat i błyskawiczna reakcja marki Lubella na rodzący się na oczach wszystkich nowy trend kulinarny. Tak powstał jeden z najbardziej viralowych makaronów tego roku – „Rakiettoni”.
Jego nazwa została wyłoniona w internetowym głosowaniu na profilu Make Life Harder, w którym internauci oddali ponad 2 miliony głosów. Akcja spotkała się z ogromnym entuzjazmem w mediach społecznościowych, a dzięki współpracy z influencerami stała się jedną z najgłośniejszych akcji marketingowych tego roku.
Zobacz również

Makaron z misją
Nowy produkt to nie tylko smakowita ciekawostka, ale również inicjatywa. Decyzją marki Lubella, dochód ze sprzedaży limitowanej edycji „Rakiettoni” zostanie przeznaczony na wsparcie młodych talentów tenisowych w Polsce.
Choć makaron pojawia się w edycji limitowanej, marka nie wyklucza, że jeśli spotka się z entuzjastycznym przyjęciem konsumentów, na stałe dołączy do portfolio.
Playbook #3: OOH [PREMIERA]
Słuchaj podcastu NowyMarketing