Jak to działa? Influencerzy i celebryci zabierają widzów na wycieczkę po swoich ulubionych sklepach sieci. Do współpracy zaproszono m.in. Krzysztofa Ibisza i Małgorzatę Rozenek-Majdan Efekt? Lekki, zabawny i wciągający format, który pokazuje sieć handlową w zupełnie nowym świetle.
W ramach akcji „Welcome to my Lidl” bohaterowie przez cały tydzień, codziennie od poniedziałku do piątku dawkowali codzienną prawdę o zakupach w Lidlu. Przygotowano dwa rodzaje materiałów wideo. Jeden publikowany jest na TikToku profilu Lidl Polska, drugi na Instagramie influencera jako post współdzielony z profilem Lidl Polska.
Zobacz również
Kto oprowadza Was po swoim Lidlu?
Do udziału w projekcie Lidl Polska zaprosił osobowości telewizyjne, influencerów i twórców internetowych, którzy cieszą się sympatią Polaków. Każdy z nich podkreśla inny kluczowy benefit akcji „Welcome to my Lidl”.
Playbook #3: OOH [PREMIERA]
- Krzysztof Ibisz, znany prezenter telewizyjny, przedstawia jakość i świeżość, przekonując, że Lidl to miejsce, gdzie doskonałe produkty idą w parze z atrakcyjną ceną,
- Małgorzata Rozenek-Majdan akcentuje czystość i porządek, co potęguje komfort robienia zakupów, a w duecie z Radosławem Majdanem para wspólnie pokazuje, że Lidl to miejsce przyjazne dla każdego, niezależnie od potrzeb. Nawet Perfekcyjna Pani Domu nie ma uwag do czystości w sklepach Lidl!
- Katarzyna Bożek (Fusiałka), popularna influencerka z zamiłowaniem do motoryzacji, prezentuje wygodę zakupów, pod kątem intuicyjnej organizacji przestrzeni i sprawnego przebiegu wizyty w sklepie,
- Natalia Sisik i Miłosz Muzioł, twórczyni online oraz ambasador Lidl Polska na TikToku, zwracają uwagę na uprzejmość pracowników sklepów, co dodatkowo poprawia doświadczenie zakupowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akcja stanowi część prowadzonej przez Lidl Polska od kwietnia br. kampanii marketingowej „Zakupy robię w moim Lidlu”.
Koordynację projektu zapewnił Social Media Team Lidl Polska, koncepcję kreatywną przygotowała agencja Space Cat, a produkcję zrealizowało VCreatives Agency: Beaty Marketing Agency.
Zdjęcia: mat. pras.