Nowy serwis www Galerii Kazimierz zrealizowany przez agencję Plej

Galeria Kazimierz w Krakowie zaprezentowała w minioną sobotę nową identyfikację wizualną oraz ujawniła ambasadorkę marki, którą została Alicja Bachleda-Curuś. Jedną z części procesu metamorfozy Galerii Kazimierz w sieci była modernizacja serwisu www, za którą odpowiadała agencja Plej.
O autorze
1 min czytania 2014-12-04

Do głównych zadań należało opracowanie koncepcji kreatywnej i architektury informacji oraz wdrożenie serwisu. Agencja będzie także wspierała Galerię Kazimierz w prowadzonych działaniach e-marketingowych. 

Celem powstania nowego serwisu galeriakazimierz.pl było wypracowanie odmiennego, bardziej przyjaznego sposobu komunikacji z użytkownikami. „Analizując serwisy krajowych i zagranicznych centrów handlowych widać, że największym wyzwaniem jest przejrzyste przedstawienie treści i ułatwienie klientom szybkiego dotarcia do pożądanych informacji. Z tego względu położyliśmy szczególny nacisk na prostą architekturę informacji, filtrowanie treści i rozbudowany moduł wyszukiwarki” – Bartłomiej Bobrowski, Digital Manager, agencja Plej.

„Dzięki analizie ruchu naszego wcześniejszego serwisu dowiedzieliśmy się jakie treści są najczęściej poszukiwane a jakie podstrony odwiedzane są częściej niż inne. Pozwoliło nam to na zbudowanie serwisu zoptymalizowanego pod kątem wymagań użytkownika przy jednoczesnej realizacji potrzeb najemców.” – Dominika Musialik, Manager ds. Marketingu, CBRE Sp. z o.o.

Strona główna serwisu jest miejscem, gdzie część klientów po raz pierwszy spotyka się z odświeżoną identyfikacją Galerii Kazimierz. Z tego powodu duży nacisk położono na ekspozycję key-visuala z nowej linii kreatywnej bazującej na wizerunku Alicji Bachledy Curuś. Dodatkowo w wybranych przeglądarkach pojawia się efekt imitujący sposób, w jaki kamera zmienia punkt ostrości, dzięki czemu uwaga użytkownika przenosi się na kluczowe informacje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby pomóc użytkownikom w podjęciu trafnych decyzji zakupowych, na stronie pojawiły się także treści magazynowe „Inspiracje”. Jest to miejsce, gdzie użytkownik może uzyskać porady oraz poznać aktualne trendy w modzie. Od promowanego produktu użytkownik może wygodnie przejść do wizytówki sklepu i sprawdzić jego lokalizację na interaktywnej mapie centrum.

Agencja Plej pozyskała projekt do realizacji dzięki rekomendacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się