Premiera reklamy Old Spice „Dad Song”

Wystartowała nowa kampania reklamowa marki Old Spice „Smellcome to Manhood” ze spotem „Dad Song”. Obraz wyemitowany po raz pierwszy w historii marki jednocześnie w kilku krajach na świecie (w tym w Polsce) w humorystyczny sposób ukazuje reakcje matek i ojców na moment wejścia ich syna w męski świat.
O autorze
1 min czytania 2014-12-08

Spot reklamowy „Dad song” w humorystyczny, typowy dla marki sposób przedstawia reakcję obojga rodziców na „męski rytuał przejścia” ich syna, bardzo często kończący się „przyjaznym sporem” między nimi. Spot jest częścią zintegrowanej kampanii reklamowej marki skupiającej się na komunikacji związanej z dezodorantami do ciała Old Spice.

„Nowy spot reklamowy marki Old Spice „Dad Song” w humorystycznym kontekście ukazuje odmienne reakcje mam i ojców w chwili wejścia ich syna w męski świat, któremu towarzyszy pierwsze użycie dezodorantu Old Spice. Idea kreatywna spotu oparta jest na obserwacji typowych zachowań rodziców na całym świecie na wejście ich syna w dorosłość: matek, które się nie mogą z tym pogodzić i marzą, by ich synowie jak najdłużej pozostali dziećmi, oraz ojców, którzy przyjmują ten fakt z ulgą i dumą mówi Justyna Rymkiewicz, Communications Hair & Beauty Care Central Europe w Procter & Gamble.

W spocie „Dad song” chór obojga rodziców wyśpiewuje pełną humoru, autorską piosenkę marki Old Spice, która od ponad 75 lat towarzyszy młodym mężczyznom w okresie ich wejścia w dorosłość. „Dad song” jest wstępem do kolejnego etapu kampanii „Smellcome to Manhood” (pol. „Zapachnij jak mężczyzna”). Marka rozpoczęła ją spotem „Mom Song” (:60), który od momentu premiery w USA w styczniu 2014 roku uzyskał blisko 10 milionów wyświetleń na YouTube).

Kampania została zaprojektowana przy współpracy z agencją reklamową Wieden+Kennedy (Portland). Muzykę i słowa napisał nagrodzony m.in. nagrodą Grammy Bret McKenzie z komediowego duetu muzycznego Flights of Conchords.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dad song” został wyemitowany, równolegle w kilku krajach na świecie – m in w USA, Rosji, Francji, Wielkiej Brytanii i Niemczech. W Polsce kampania wystartowała 27 listopada z 30 sekundową wersją, którą można obejrzeć na profilach marki w serwisach społecznościowych: Facebook i YouTube.

Słuchaj podcastu NowyMarketing