Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Wisła Kraków z pomocą humanitarną dla ofiar w Strefie Gazy

wisła kraków czapka palestyna
Sport z sercem – Wisła Kraków rusza z akcją, w ramach której całość zysków z nowej kolekcji czapek zostanie przeznaczona na wsparcie ofiar w Strefie Gazy.
O autorze
1 min czytania 2025-09-02

Wisła Kraków pokazuje, że sport to nie tylko rywalizacja na boisku, ale również odpowiedzialność społeczna i działania na rzecz potrzebujących.

Charytatywnie również poza boiskiem

Klub ogłosił, że całość zysków ze sprzedaży czapek z nowej kolekcji zostanie przeznaczona na pomoc humanitarną dla ofiar w Strefie Gazy. W komunikacie towarzyszącym akcji Wisła podkreśla, że Polacy od wieków potrafią się jednoczyć w trudnych momentach, a pojedyncze negatywne zachowania nie mogą przysłaniać obrazu Polski jako kraju ludzi wielkiego serca.

Raport „Od gospodarki okupacji do gospodarki ludobójstwa”

Wisła Kraków zachęca również inne marki do podjęcia podobnych działań, przede wszystkim charytatywnych, ale również wizerunkowych.

W tym kontekście warto zwrócić uwagę na najnowszy raport sprawozdawczyni ONZ ds. sytuacji praw człowieka na okupowanych terytoriach palestyńskich, Francesci Albanese, „Od gospodarki okupacji do gospodarki ludobójstwa”. W publikacji przeanalizowano działania korporacji, które doprowadziły do wysiedleń i łamania praw Palestyńczyków.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W raporcie podkreślono, że to interesy biznesowe od dawna napędzały kolonializm i ludobójstwa – a dziś podobną rolę odgrywają producenci broni, firmy technologiczne, budowlane, instytucje finansowe czy nawet platformy turystyczne, takie jak Booking.com i Airbnb.

Albanese wzywa do pociągnięcia firm do odpowiedzialności i dodaje, że zgodnie z opinią doradczą Międzynarodowego Trybunału Sprawiedliwości, przedsiębiorstwa mają obowiązek wycofania się z działań wspierających okupację.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji o raporcie znajduje się na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Aleksander Małachowski (Hashtagalek) o fotografii społecznej i wystawie „Ślad po wodzie” PAH [WYWIAD]