Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Zakochaj się w Warszawie na święta

Rusza kampania reklamowa Warszawy, która zachęca do odwiedzenia świątecznych iluminacji na stołecznych ulicach. W ramach kampanii zaplanowano ogólnopolską emisję spotu, wspieraną działaniami w Prasie, Internecie oraz social mediach.
O autorze
1 min czytania 2014-12-10

Główną osią świątecznej kampanii Warszawy jest 30 sekundowy spot, który wykorzystuje współczesny trend na robienie zdjęć i dzielenie się nimi z bliskimi. Jednocześnie motyw „zatrzymania chwili” na fotografii -stop klatki -wykorzystany w jego fabule, pozwala zbudować kolaż ze świątecznych sytuacji, w których ludzie celebrują święta na swój sposób. Wielka iluminacja Warszawy zostaje wpleciona w codzienne historie, życie warszawiaków oraz ich radości. Bohaterem spotu staje się miasto, które jest powodem dumy dla swoich mieszkańców, daje im przestrzeń do wyrażania uczuć i emocji. Jednocześnie wyzwala też w ludziach moc pozytywnej energii, która iluminuje w widoczny sposób.

W przedświątecznym pośpiechu często gubimy to, co najważniejsze – szczególną atmosferę świąt Bożego Narodzenia. Świąteczna iluminacja, zainstalowana na warszawskich ulicach, zachęca do spędzenia czasu z najbliższymi. Do tego chcieliśmy przekonać warszawiaków w tegorocznym spocie – mówi Robert Zydel, Dyrektor Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu M. st. Warszawy.

30 sekundowy spot będzie emitowany przez dwa tygodnie w telewizjach TVP i TVN. Kampania zostanie wsparta reklamami w stołecznych wydaniach Faktu, Gazety Wyborczej i Super Expressu. Zaplanowano również działania w Internecie na stronie um.warszawa.pl oraz w oficjalnych kanałach social media Ratusza na Facebooku i YouTube.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Allegro, spot w reżyserii Dominika Strussa wyprodukował dom produkcyjny Tyrka Studio.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing