Bracia Sadownicy startują z kampanią „Z owoców, nie z koncentratu”, która potwierdza ich unikalny styl. Tym razem marka stawia na out-of-home w sercu miasta – kampania pojawi się w największych aglomeracjach, a jej przekaz będzie „po swojemu”, bez kompromisów i marketingowych schematów.
Bracia Sadownicy, marka znana z produkcji soków i przetworów jabłkowych, wchodzi w sezon 2025 z odważną kampanią zgodną ze sloganem „inaczej o jabłkach mówimy”, która przenosi komunikację marki prosto na ulice polskich miast. Minimalistyczne kreacje z produktem w roli głównej i zapadającym w pamięć hasłem pojawiły się na nośnikach outdoorowych.
Zobacz również
Cała kampania oparta jest na silnym visualu, a cel jest jeden: chodzi o to, aby tam, gdzie konkurencja robi więcej marketingowego szumu niż prawdziwego soku, pokazać, że autentyczna marka nie musi kombinować – wystarczy, że powie prawdę.



Bracia Sadownicy: „Ci od jabłek!”
– Chcieliśmy wzmocnić pozycjonowanie Braci Sadowników jako „Ci od jabłek!”. Gdy ułożyliśmy na stole wszystko, co definiuje markę, zobaczyliśmy wyraźny kontrast między Braćmi Sadownikami a tym, co komunikuje się w kategorii. Okazało się, że tam, gdzie jest najwięcej pięknych sloganów, obrazków i marketingowych historii, często brakuje opowieści o samym produkcie i… prawdziwego soku z jabłek – tłumaczy Mateusz Zapała, szef strategii i partner w agencji Kierunek Kreatywny, która stoi za kampanią.
#PrzeglądTygodnia [26.08-01.09.2025]: perełki OOH, Lacoste zmienia logo, czapka US Open
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Nasza kreacja miała jasno podkreślić unikalny charakter marki na tle konkurencji. Minimalizm w projektowanym layoucie, mocny produkt i wyraziste copy sprawiają, że kampania wyróżnia się w kategorii i pokazuje odwagę w komunikacji. Zadbaliśmy o prostotę i spójność, aby nic nie odciągało uwagi od głównego przekazu – dodaje Maria Zimnoch, Art Directorka w agencji Kierunek Kreatywny.
Działania są kontynuacją strategii, w której Bracia Sadownicy konsekwentnie „wyrzekają się złotych standardów kategorii”, zamiast tego promując autentyczność oraz sposób komunikacji oparty na unikalnej tożsamości – „po swojemu”, bez marketingowego szablonu. Zdjęcia do kampanii wykonało KUL KUL Studio.
Zdjęcia: Kierunek Kreatywny