Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Projekt „RankoFura”: influencerzy wspólnie stuningują wybrane auto

Projekt „RankoFura”: influencerzy wspólnie stuningują wybrane auto
Jedno auto, pięciu twórców i tuning, który przejdzie do historii. Tak wygląda najnowszy projekt Rankomat.pl i kanału Wheel with It. W akcji „RankoFura” jedno auto krąży między influencerami, a każdy z nich dorzuca coś od siebie.
O autorze
1 min czytania 2025-09-05

W pierwszym etapie fani zdecydują, które z trzech zaproponowanych aut trafi do tuningu. Do wyboru są: klasyczna limuzyna z charakterem, pięciocylindrowa bestia oraz japońska lekkość i precyzja. Głosowanie ruszyło w czwartek 4 września na stronie projektu rankofura.pl. Tego samego dnia premierę miał pierwszy materiał wideo na kanale Wheel with It.

Głosujący mogą liczyć na dodatkowe korzyści – 20% zniżki do sklepu z odzieżą WWIT Wear oraz cashback w wysokości 100 zł przy zakupie polisy komunikacyjnej za pośrednictwem Rankomat.pl. Głosowanie zakończy się 10 września.

– Tradycyjne reklamy coraz rzadziej trafiają do młodszych grup odbiorców. Szukaliśmy formatu, który nie tylko pokaże naszą markę, ale też zaangażuje widzów i dostarczy im rozrywki. Projekt „RankoFura” łączy elementy reality show z motoryzacją i interakcją z użytkownikami. Przygotowaliśmy też zniżki oraz niespodziankę na zakończenie projektu, ale jej szczegóły na razie pozostają tajemnicą – komentuje Natalia Fijałkowska, Performance Communication Specialist Rankomat.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Seria będzie mieć siedem odcinków i potrwa do końca października. Oprócz ekipy Wheel with It, do akcji dołączą kolejni twórcy, których tożsamość będzie odkrywana w każdym kolejnym odcinku. Całość będzie promowana w social mediach i na stronie projektu: rankofura.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing