#Kierunek Finlandia – nowa platforma konsumencka marki Finlandia® Vodka

Trwa konkurs #Kierunek Finlandia, sygnowany marką Finlandia® Vodka. Dedykowana platforma www.kierunekfinlandia.pl, w ramach której prowadzony jest konkurs, wspierana jest działaniami we wszystkich kanałach komunikacji.
O autorze
1 min czytania 2014-12-10

Dwie osoby będą mogły zabrać aż trójkę swoich przyjaciół w prawdziwie zimową przygodę za koło podbiegunowe. Za działania odpowieda agencja Tribal DDB Warszawa. 

Na początku listopada wystartował konkurs #Kierunek Finlandia, prowadzony pod marką Finlandia® Vodka. Aby wziąć w nim udział należy kupić jeden z produktów marki Finlandia® Vodka, zachować paragon i zalogować się na stronie www.kierunekfinlandia.pl. W ramach zgłoszenia wystarczy opisać swoją najbardziej niezwyczajną imprezę, aby wziąć udział w rywalizacji. Co tydzień wybieranych będzie 5 najlepszych propozycji, które wyróżnione zostaną specjalnymi zestawami imprezowymi. Ze wszystkich nagrodzonych odpowiedzi nadesłanych do 31 stycznia 2015 r. jury wybierze dwa najlepsze opisy. Ich autorzy będą mogli zabrać w marcu 2015 roku troje swoich przyjaciół w podróż życia do Finlandii.

#Kierunek Finlandia to akcja, która daje niepowtarzalną okazję do tego, aby doświadczyć pozytywnych emocji, które współtworzą świat Finlandia® Vodka. Po raz pierwszy konsumentci będą mogli poczuć nieprawdopodobną magię kraju, w którym niezmiennie produkowana jest nasza wódka – mówi Małgorzata Infeld, Senior Brand Manager Finlandia® Vodka. Platforma #Kierunek Finlandia, to obok unikalnej szansy na przeżycie fantastycznej przygody za kołem podbiegunowym, okazja do tego, aby zrozumieć świat, w którym to natura wyznacza rytm życia człowieka.

Na horyzoncie wyprawa psim zaprzęgiem, łowienie ryb w przeręblu, wywierconym własnoręcznie na środku zamarzniętego jeziora, jazda skuterem przez ośnieżone góry, a po pełnym wrażeń dniu – wieczór w saunie. To i wiele więcej to tylko przedsmak niezwyczajnej wyprawy do Finlandii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Platformie towarzyszą działania we wszystkich kanałach komunikacji, m.in. w prasie branżowej, w ramach dedykowanej kampanii POSM w kanałach on i off trade, w całej Polsce. Za działania w digitalu odpowiada agencja Tribal DDB Warszawa.

Więcej informacji na temat konkursu #Kierunek Finlandia można znaleźć na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się