E-konsumenci: kosmetyki

Z rezultatów badania „E-konsumenci (Consumer Journey Online)” zrealizowanego przez IAB Polska wynika, że internet jest bardzo ważnym medium w procesie zakupowym kosmetyków, perfum i przyborów toaletowych.
O autorze
1 min czytania 2014-12-11

Jednym z celów statutowych Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest dostarczanie wiedzy na temat medium XXI wieku, jakim jest internet. W ramach tej misji IAB Polska postanowiło opublikować cykl raportów, które dedykowane są konkretnym branżom. W czwartym z rzędu raporcie skupiono się na produktach kosmetycznych.

Boom technologiczny oraz rosnąca rola internetu znacząco zmieniły nawyki konsumentów i reklamodawców. Jak podkreśla ekspert jednego z partnerów badania – Milena Markowska, Key Account Manager z Grupy Wirtualna Polska – internet jest dla e-konsumentów jednym z najważniejszych źródeł wiedzy o kosmetykach, o wiele bardziej istotnym niż telewizja czy prasa drukowana. Mimo to, w Polsce jedynie 11,6 proc. całościowego budżetu w media–miksie koncernów kosmetycznych stanowią wydatki na reklamę w sieci i plasują się za tymi na telewizję i prasę magazynową.

Pobierz raport ze strony IAB Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj