Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę

kampania plus na kartę
Plus przedstawia humorystyczną kampanię promującą ofertę Bez Limitu, w której główną rolę odgrywają kapibary i jamniki, a wszystko to w technologii AR.
O autorze
1 min czytania 2025-09-15

Plus ponownie zaprasza do świata dobrego humoru. Po sukcesie poprzedniej kampanii AR, Plus wraca z nową odsłoną akcji. Tym razem w rolach głównych występują… kapibary i jamniki, a hasło kampanii mówi wprost: „Nie skanuj, bo śmiechom nie będzie końca”.

Po zeskanowaniu kodu QR lub kliknięciu w interaktywną reklamę użytkownik trafia do wirtualnego świata pełnego absurdalnych, animowanych scen. Całość wpisuje się w ideę poprzedniej kampanii Plusa Na Kartę – „To giga ważne, żeby się śmiać”.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiadają Plus i agencja Freundschaft. Działania zaplanowane są szeroko – obejmują interaktywne materiały digitalowe, reklamy w komunikacji miejskiej oraz silne wsparcie ze strony popularnych TikTokerów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
@jamnikpiotrek On może zwijać się w nieskończoność. A ty możesz surfować bez końca – z nielimitowanym internetem w Plusie na Kartę #Plus #plusnakarte #bezlimitu #internet @Plus ♬ dźwięk oryginalny – jamnikpiotrek

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się