Zasady są proste: dmuchasz i masz szansę zebrać pieniądze, które potem zamieniasz na zakupy w Rossmannie.
Akcja startuje 15 września. Codziennie można zdobyć 1 lub 2 zł. Sieć rozda 4 mln zł.
Zobacz również
– Zastosowana interakcja, polegająca na dmuchaniu w telefon, aby „zdmuchnąć pianę”, jest innowacyjnym rozwiązaniem technologicznym. Dzięki wykorzystaniu mikrofonu i realistycznej animacji oraz dźwięków, uczestnik wchodzi w interakcję ze smartfonem, która łączy świat cyfrowy z fizycznym – podkreśla Bogdan Maksymiec, Chief Marketing Officer w Rossmannie.
Na szczęśliwców czekają także trzy nagrody główne. Kamila Lipka stworzy im w domowej łazience… mural – prawdziwe dzieło sztuki. Artystka specjalizuje się w malowaniu barwnych, geometrycznych i abstrakcyjnych murali. Każdy ze zwycięzców dostanie do wyboru jeden z dwóch indywidualnych projektów – w zależności od przestrzeni, która będzie zmieniana.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Słuchaj podcastu NowyMarketing