YouTube uhonorowało sukces Wardęgi, umieszczając ikonę Spider Doga przy oficjalnym logo kanału.
YouTube Rewind to lista najchętniej oglądanych filmów mijającego roku. W 2012 roku pierwsze miejsce zajął teledysk do piosenki Gangnam Style koreańskiego zespołu PSY, zaś w roku 2013 triumf przypadł zespołowi Ylvis dzięki piosence The Fox (What Does the Fox Say?). Mijający rok zdecydowanie należał do Sylwestra Wardęgi. Jego film Mutant Giant Spider Dog, w którym przebrany w kostium pająka pies straszy przypadkowych ludzi, to najczęściej wyświetlany materiał wideo na świecie.
Zobacz również
Sylwester działa już wystarczająco długo, aby wyczuwać oczekiwania użytkowników YouTube. Zarówno w tym, jak i we wcześniejszych filmach, odwołuje się do uniwersalnych emocji – lęku i zaskoczenia. Umiejętność rozbawienia, bazująca na międzynarodowym contencie to kluczowe elementy, które pozwoliły Sylwestrowi osiągnąć pierwsze miejsce w globalnym rankingu – komentuje Barbara Sołtysińska, CEO LifeTube.
Sylwester należy do sieci partnerskiej LifeTube, zrzeszającej wpływowych twórców internetowego video. Łączna liczba wyświetleń materiałów Partnerów wynosi średnio miesięcznie ponad 68 000 000. LifeTube wspiera zarówno twórców, jak i marki, w ich działaniach na YouTube.
Zapraszamy do subskrybowania kanału SA Wardęga.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing