Oreo i Michał Sikorski przepowiadają przyszłość z wykorzystaniem AI

michał sikorski kampania oreo
Oreo prezentuje kampanię z udziałem aktora Michała Sikorskiego. Wykorzystano w niej sztuczną inteligencję, która pozwoliła w zabawny sposób przepowiadać przyszłość konsumentom.
O autorze
1 min czytania 2025-09-23

W ramach platformy „Oreo. Daj się zakręcić”, marka wystartowała z kampanią, która nawiązuje do jednej z rozrywek Polaków – przepowiadania przyszłości. 

Michał Sikorki przepowiada przyszłość z Oreo

Każdy choć raz próbował odkryć, co go czeka – czy to lejąc wosk przez klucz, czytając horoskopy czy pytając kart tarota o najbliższe miesiące. Oreo proponuje zupełnie nową formę wglądu w przyszłość – wystarczy zadać pytanie na stronie, przekręcić ciastko, a krem po jednej ze stron przysmaku wskaże odpowiedź. 

W akcji wykorzystano możliwości, jakie daje sztuczna inteligencja oraz charyzmę aktora – Michała Sikorskiego, który wcielił się w rolę tajemniczego przepowiadacza przyszłości.

Akcja obejmuje zarówno działania online, jak i offline. W przestrzeni online jej sercem jest interaktywna platforma zasilona technologią AI, którą wspierają działania w digitalu: lokalnie wyprodukowane spoty wideo, komunikacja w mediach społecznościowych oraz kontekstowa kampania banerów w znanych tytułach online. W sklepach z kolei dostępna jest limitowana edycja opakowań Oreo, a w punktach sprzedaży pojawią się materiały POS, zachęcające do interakcji i odkrywania przepowiedni Oreo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jesteśmy podekscytowani, że możemy zaprezentować tę innowacyjną kampanię! Oreo od zawsze dostarcza ludziom radości i zabawy. Tym razem postanowiliśmy wykorzystać naturalne zamiłowanie Polaków do wróżb i horoskopów, tworząc nową, lekką formę przepowiadania przyszłości. Dzięki technologii AI i niezwykłej osobowości Michała Sikorskiego, możemy zaprosić konsumentów do świata pełnego humoru i dobrej energii – mówi Magda Ściegienna, Brand Manager Oreo.

Za kampanię odpowiada Publicis Groupe. Za kompleksową koncepcję kreatywną, strategię i realizację kampanii odpowiada agencja Publicis Lion (Publicis Warsaw). Produkcja i postprodukcja to dzieło domu produkcyjnego Prodigious, a za landing page i model AI odpowiada dział Technology Publicis Groupe Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Spark Foundry. Reżyserem spotu jest Martinez Swystun.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się