McDonald’s w nostalgicznej kampanii: merch, retro gry i magazyn BRAVO

bravo McDonald's
McDonald’s wraca do lat 2000. Powstał limitowany merch i specjalne wydanie magazynu BRAVO.
O autorze
1 min czytania 2025-09-24

McDonald’s po raz kolejny sięga po sentymenty. Po tym, jak ikony lat 2000. wróciły do menu, marka zaplanowała kolejną akcję. Tym razem jest to merch oraz specjalne wydanie kultowego magazynu BRAVO.

Nostalgiczny duet: BRAVO i McDonald’s

Oto kontynuacja nostalgicznych tematów w McDonald’s – marka wprowadziła tematyczny merch inspirowany początkiem lat 2000. Dla tych, którzy chcą być pierwsi i uzyskać do niego tzw. early access, sieć restauracji proponuje zagrać w retro gry dostępne w aplikacji. Wśród nich, między innymi gra „Pełzacz”.

Punktem kulminacyjnym akcji będzie specjalne wydanie magazynu BRAVO, które pojawi się w McDonald’s już 26 września br.

Co znajdzie się w środku? Czytelnicy mogą liczyć na:

  • archiwalne materiały i fotostory,
  • sesję zdjęciową merchu McDonald’s w stylu Y2K,
  • kultowe plakaty, które dawniej wisiały w niemal każdym pokoju nastolatka.

fot. Anna Tryfon, LinkedIn

Za realizację projektu odpowiadają: agencja DDB Warszawa, PLEASE Productions, Fuse oraz OMD Group Poland.

PS Organizatorzy festiwalu Santander Letnie Brzmienia reaktywują wydanie kultowego magazynu „Bravo”

PS2 #OdKulis: jak McDonald’s we Wrocławiu zamienił się w interaktywną kolorowankę

PS3 „Enjoy the Classics”: McDonald’s stworzył „starożytną” mozaikę w Rzymie