Oreo wystartowało z prostą, ale efektowną kampanią OOH. Przed sklepami sieci Kroger w takich miastach jak Cincinnati i Columbus zwykłe przejścia dla pieszych zamieniono na „Oreo Walks”.
Minimalistyczna kampania OOH od Oreo
W kampanii outdoorowej Oreo urozmaicono zwykłe przejścia dla pieszych i dodano do nich twarze, które „zjadają” stos ciastek. Takie złudzenie optyczne tworzy połączenie minimalistycznej postaci z klasycznymi liniami. Ilustracje pozostają wierne czarno-białej tożsamości wizualnej marki.
Zobacz również


Akcja OOH ma zachęcić klientów do zeskanowania kodu QR na chodniku i odwiedzenia dedykowanej strony, na której można odblokować specjalną ofertę Oreo. Finalnie niezdecydowany dotychczas klient ma odwiedzić dział z ciastkami.
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]
– Wiemy, że klienci nie zawsze kierują się do działu z ciastkami, więc umieściliśmy ciastka OREO tuż przy wejściu. To świetny przykład tego, że kreatywność nie tylko buduje świadomość marki, ale także zachęca do zakupów – mówi Carly Kerlakian, dyrektor ds. aktywacji wielokanałowej, Mondelēz International.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kampanię odpowiada agencja VML.
źródło: mat. prasowe