Oreo zmienia przejścia dla pieszych w kreatywną kampanię OOH

OREO Walks
Oreo trafiło z półek sklepowych na... ulicę. Przejścia dla pieszych przed wybranymi sklepami sieci Kroger zamieniły się w „Oreo Walks”.
O autorze
1 min czytania 2025-09-25

Oreo wystartowało z prostą, ale efektowną kampanią OOH. Przed sklepami sieci Kroger w takich miastach jak Cincinnati i Columbus zwykłe przejścia dla pieszych zamieniono na „Oreo Walks”.

Minimalistyczna kampania OOH od Oreo

W kampanii outdoorowej Oreo urozmaicono zwykłe przejścia dla pieszych i dodano do nich twarze, które „zjadają” stos ciastek. Takie złudzenie optyczne tworzy połączenie minimalistycznej postaci z klasycznymi liniami. Ilustracje pozostają wierne czarno-białej tożsamości wizualnej marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja OOH ma zachęcić klientów do zeskanowania kodu QR na chodniku i odwiedzenia dedykowanej strony, na której można odblokować specjalną ofertę Oreo. Finalnie niezdecydowany dotychczas klient ma odwiedzić dział z ciastkami.

– Wiemy, że klienci nie zawsze kierują się do działu z ciastkami, więc umieściliśmy ciastka OREO tuż przy wejściu. To świetny przykład tego, że kreatywność nie tylko buduje świadomość marki, ale także zachęca do zakupów – mówi Carly Kerlakian, dyrektor ds. aktywacji wielokanałowej, Mondelēz International.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za kampanię odpowiada agencja VML.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

źródło: mat. prasowe

PS Oreo i Michał Sikorski przepowiadają przyszłość z wykorzystaniem AI

PS2 Oreo reklamuje produkty „w przypadkowy” sposób: niecodzienna kampania na sklepowych półkach