Za działania odpowiedzialna jest Agencja brandingowa Papajastudio znana ze współpracy z takimi markami jak: Wiśniowski, Kazar czy Konspol.
Jak zaznacza Adam Lis, dyrektor zarządzający Papajastudio – szukaliśmy wyrazistego znaku graficznego precyzyjnie określającego zakres działań Klienta, a także spójnego stylu typografii gwarantującego czytelność i unikatowość. Sygnatura została zaprojektowana w oparciu o cztery elementy. Dynamika, otwartość to skojarzenia z ludzką egzystencją. Litera „e” dominująca w projekcie wywodzi się z angielskich określeń „environment” (środowisko), „ecology” (ekologia), ściśle powiązanych z przedmiotem działań firmy. Wyłaniający się kontur liścia stanowi nawiązanie do natury, a wieńcząca znak kropka, to emanujące pozytywną energią słońce, bezpośrednio nawiązujące do oferowanych produktów marki. Całość dopełnia claim „silent energy”, składający się zarówno z majuskuły oraz minuskuł w wersji monochromatycznej, wskazujący na czystą, bezszelestną „produkcję” energii.
Zobacz również
Zmiana wizerunku Ecotec wynika z planowanego rozwoju firmy oraz stanowi realizację celów strategicznych, tzn. pozyskanie klientów z rynków pozaeuropejskich, takich jak: RPA, Emiraty Arabskie czy Indie. Firma od lat z powodzeniem działa na rynku angielskim, niemieckim oraz polskim. Produkuje elektrownie fotowoltaiczne (farmy słoneczne) oraz projektuje bariery dźwiękoszczelne. W Wielkiej Brytanii Ecotec posiada ponad 10% udziału w całym rynku w sektorze instalacji fotowoltaicznych, dzięki realizacji trzech największych projektów o sumarycznej mocy ponad 250 MW. Firma oferuje kompleksową usługę polegającą na zaprojektowaniu, dostarczeniu komponentów oraz wykonaniu i wdrożeniu całej instalacji według indywidualnych potrzeb klienta.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing