Jak pokazują statystyki raportu IKEA Life At Home 2024, wspólne życie z innymi sprzyja częstszemu śmiechowi i większemu zadowoleniu z życia. IKEA Polska w kampanii pod hasłem „Życie stać na wiele, ale Ciebie też” podkreśla, jak ważną rolę w domu odgrywa kuchnia i stół.
Spoty kampanijne opowiadają czułą historię rodziny, której dom wypełnia się niespodziewanymi momentami, ludźmi i meblami IKEA, czyli po prostu życiem.
Zobacz również
Głównym elementem kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny, a także trzy 15-sekundowe spoty produktowe, skupiające się na różnych aspektach związanych ze spotkaniami przy stole – od przygotowania zastawy, przez gotowanie, po sprzątanie.
Na potrzeby działań digital powstało również dwanaście 10-sekundowych spotów, prezentujących produkty IKEA.


Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada VML, a za zakup mediów – Wavemaker. Spoty wyreżyserował Michał Sabliński. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Spokój Film, a za postprodukcję – Televisor.