IKEA zaprasza do stołu i podkreśla jego rolę jako serca domu

IKEA Polska zaprasza do stołu
IKEA Polska w kampanii pod hasłem „Życie stać na wiele, ale Ciebie też” podkreśla rolę kuchni i stołu jako serca domu, miejsca spotkań, rozmów i wspólnego przeżywania życia.
O autorze
1 min czytania 2025-10-06

Jak pokazują statystyki raportu IKEA Life At Home 2024, wspólne życie z innymi sprzyja częstszemu śmiechowi i większemu zadowoleniu z życia. IKEA Polska w kampanii pod hasłem „Życie stać na wiele, ale Ciebie też” podkreśla, jak ważną rolę w domu odgrywa kuchnia i stół.

Spoty kampanijne opowiadają czułą historię rodziny, której dom wypełnia się niespodziewanymi momentami, ludźmi i meblami IKEA, czyli po prostu życiem.

Głównym elementem kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny, a także trzy 15-sekundowe spoty produktowe, skupiające się na różnych aspektach związanych ze spotkaniami przy stole – od przygotowania zastawy, przez gotowanie, po sprzątanie. 

Na potrzeby działań digital powstało również dwanaście 10-sekundowych spotów, prezentujących produkty IKEA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada VML, a za zakup mediów – Wavemaker. Spoty wyreżyserował Michał Sabliński. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Spokój Film, a za postprodukcję – Televisor.

PS Żółty Maluch promuje otwarcie sklepu IKEA w Bielsku-Białej

PS2 Kawa z hejnałem mariackim w tle: IKEA w Krakowie po przebudowie jeszcze bardziej krakowska