Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Zimowa odsłona kampanii Żywiecka Kronika Filmowa

Od dziś na antenach głównych stacji ogólnopolskich oraz tematycznych wyemitowany zostanie zimowy spot reklamowy piwa Żywiec. Film jest kontynuacją kampanii „Żywiecka Kronika Filmowa”, w której marka w umiejętny sposób łączy przeszłość z teraźniejszością odwołując się do formatu kroniki filmowej.
O autorze
1 min czytania 2014-12-22

Zastanawiacie się, kiedy wreszcie spadnie śnieg? Bo to, że spadnie i jak w najnowszym spocie Żywca zaskoczy niejedną osobę, to bardziej niż pewne. Tak samo jak to, że chłód da się nam we znaki, a atmosfera w barach i na stoku zrobi się gorąca. I nawet, jak w starym roku czasem mieliśmy pod górkę, to w nowym roku warto ruszyć z kopyta. Bo przecież, gdy jedno się kończy, to drugie się zaczyna.

Najnowszy spot Żywca czerpie z tego co typowo polskie i tradycyjne, jednocześnie w niebanalny sposób łącząc to z nowoczesnością. Całość oczywiście jest opatrzona, typowym dla marki, humorem i dystansem do otaczającego nas świata.

Spot reklamowy emitowany będzie w największych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych od 22 grudnia br. Dodatkowo, od stycznia kampania wspierana będzie działaniami OOH.

Za kreację spotu oraz OOH odpowiada agencja Just, działania on-line agencja GONG, public relations agencja TBWA PR, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj