Obsługa Boehringer Ingelheim została powierzona Mindshare Polska w wyniku procesu centralizacji w ramach jednej spółki GroupM.
– Firma farmaceutyczna Boehringer Ingelheim na większości rynków obsługiwana jest przez Mindshare. Fakt, że teraz do tych krajów dołączyła Polska, ogromnie nas cieszy. 2014 rok zamykamy tym samym bardzo dobrym wynikiem. W ciągu ostatnich 12 miesięcy rozszerzyliśmy portfolio Klientów, a także przedłużyliśmy współpracę z firmami, które postawiły na Mindshare w poprzednich latach – powiedział Adrian Kawecki, Prezes Zarządu domu mediowego Mindshare Polska.
Zobacz również
W 2015 roku dom mediowy Mindshare Polska będzie odpowiedzialny za planowanie, zakup i optymalizację kampanii marketera we wszystkich typach mediów, z głównym naciskiem na telewizję oraz internet. Działaniami reklamowymi wspierane będą leki OTC i suplementy diety Boehringer Ingelheim m.in. Mucosolvan, Dulcobis oraz Pharmaton. Za obsługę mediową Boehringer Ingelheim w Polsce odpowiedzialny będzie zespół konsultantów nadzorowany przez Łukasza Zdrodowskiego, Director, Client Leadership w Mindshare Polska.
Do tej pory na polskim rynku firma obsługiwana była przez dom mediowy MediaCom. W wyniku procesu centralizacji obsługi w ramach jednej spółki GroupM, działania mediowe firmy na polskim rynku powierzone zostały Mindshare Polska. Firma Boehringer Ingelheim na większości rynków obsługiwana jest przez sieć Mindshare.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]