W ramach wspólnej inicjatywy przez tydzień na ekranach Żabka Ads, umiejscowionych w sklepach sieci, będzie można zobaczyć spot dotyczący kampanii HELPPP, promującej zasady Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego i projekt edukacyjny „MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”.
Według najnowszych raportów Światowej Organizacji Zdrowia aż 14% nastolatków w wieku 10–19 lat cierpi z powodu zaburzeń psychicznych1. Dlatego z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego, korzystając ze swojego narzędzia, Żabka Ads. Shopper-Driven Media obejmującego ekrany ulokowane w witrynach sklepów w całej Polsce, sieć wyemituje spoty, kierujące do strony pomocowej helppp.pl prowadzonej przez Fundację UNAWEZA. To na niej można poznać 3 proste kroki, które wskazują, jak zareagować, gdy ktoś potrzebuje wsparcia.
Zobacz również
– Jeśli możemy edukować się w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej, możemy też wdrażać do naszego codziennego życia i programów edukacyjnych Pierwszą Pomoc dla Zdrowia Psychicznego. Popatrz, Posłuchaj, Połącz – to trzy proste kroki, które mogą uratować życie. O tym właśnie mówi nasza kampania HELPPP. Jeden gest naprawdę ma znaczenie – mówi Martyna Wojciechowska, prezeska Fundacji UNAWEZA i inicjatorka projektu MŁODE GŁOWY.
Zainicjowany przez Fundację UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej projekt edukacyjny MŁODE GŁOWY ma na celu normalizowanie sięgania po pomoc, rozwijanie u młodych ludzi poczucia sprawczości i wzmocnienie u nich poczucia własnej wartości. Swoje działania kieruje zarówno do dzieci, młodzieży, jak i rodziców oraz nauczycieli. Tylko w ubiegłym roku szkolnym bezpłatne działania Fundacji UNAWEZA objęły swoim zasięgiem ponad 1,2 miliona uczniów w blisko 4 tysiącach placówek w całym kraju.
Więcej na stronie: www.helppp.pl.
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]
Słuchaj podcastu NowyMarketing