Upoluj bilet na film lub konferencję [KONKURSY]

Upoluj bilet na film lub konferencję [KONKURSY]

Uwaga! Mamy do rozdania wejściówki na Masters & Robots 2025, IAB HowTo: Digital OOH, Festiwal Kamera Akcja i dokument „Loterie influencerów. Genialny biznes czy przekręt?”. Sprawdź, jak i kiedy można je upolować.

Sprawdzam

Żabka i Fundacja UNAWEZA razem na rzecz zdrowia psychicznego młodych

Żabka i Fundacja UNAWEZA razem na rzecz zdrowia psychicznego młodych
Z okazji przypadającego 10 października Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego, Żabka i Fundacja UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej łączą siły, by wspólnie przypominać, jak ważna i potrzebna jest codzienna troska o zdrowie psychiczne.
O autorze
1 min czytania 2025-10-10

W ramach wspólnej inicjatywy przez tydzień na ekranach Żabka Ads, umiejscowionych w sklepach sieci, będzie można zobaczyć spot dotyczący kampanii HELPPP, promującej zasady Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego i projekt edukacyjny „MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”.

Według najnowszych raportów Światowej Organizacji Zdrowia aż 14% nastolatków w wieku 10–19 lat cierpi z powodu zaburzeń psychicznych1. Dlatego z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego, korzystając ze swojego narzędzia, Żabka Ads. Shopper-Driven Media obejmującego ekrany ulokowane w witrynach sklepów w całej Polsce, sieć wyemituje spoty, kierujące do strony pomocowej helppp.pl prowadzonej przez Fundację UNAWEZA. To na niej można poznać 3 proste kroki, które wskazują, jak zareagować, gdy ktoś potrzebuje wsparcia.

– Jeśli możemy edukować się w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej, możemy też wdrażać do naszego codziennego życia i programów edukacyjnych Pierwszą Pomoc dla Zdrowia Psychicznego. Popatrz, Posłuchaj, Połącz – to trzy proste kroki, które mogą uratować życie. O tym właśnie mówi nasza kampania HELPPP. Jeden gest naprawdę ma znaczenie – mówi Martyna Wojciechowska, prezeska Fundacji UNAWEZA i inicjatorka projektu MŁODE GŁOWY.

Zainicjowany przez Fundację UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej projekt edukacyjny MŁODE GŁOWY ma na celu normalizowanie sięgania po pomoc, rozwijanie u młodych ludzi poczucia sprawczości i wzmocnienie u nich poczucia własnej wartości. Swoje działania kieruje zarówno do dzieci, młodzieży, jak i rodziców oraz nauczycieli. Tylko w ubiegłym roku szkolnym bezpłatne działania Fundacji UNAWEZA objęły swoim zasięgiem ponad 1,2 miliona uczniów w blisko 4 tysiącach placówek w całym kraju.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej na stronie: www.helppp.pl.

Źródła:
1https://www.who.int/news/item/02-09-2025-who-releases-new-reports-and-estimates-highlighting-urgent-gaps-in-mental-health

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się