McCANN Poland z Grand Prix i sześcioma statuetkami na Golden Drum 2025

McCANN Poland z Grand Prix i sześcioma statuetkami na Golden Drum 2025
McCANN Poland zdobył łącznie siedem nagród, w tym Grand Prix, podczas tegorocznego festiwalu Golden Drum 2025 – jednego z najważniejszych konkursów kreatywności w Europie.
O autorze
1 min czytania 2025-10-15

Uhonorowana kampania „Public Money ATM”, zrealizowana dla Mastercard, została wyróżniona w aż czterech sekcjach festiwalowych: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Creative Media Excellence Drum oraz Creative Business Excellence Drum.

Kampania „Public Money ATM”, zrealizowana przez McCANN Poland i Mastercard, zdobyła Grand Prix w kategorii Ambient & Experiential (One-Channel Drum / OUT OF HOME) oraz sześć kolejnych statuetek:

  • 2x Silver Drum w kategoriach: Digital & Mobile Creativity oraz Creative Use of Media – TV & Other Screens
  • 4x Bronze Drum w kategoriach: Direct, Creative Use of Technology, Use of Technology oraz Innovative Use of Technology.

Najwyższe wyróżnienie festiwalu, czyli tytuł Agencji Sieciowej Roku, po raz kolejny przypadło McCANN CEE – a wkład i kampanie stworzone przez McCANN Poland były kluczowym elementem tego sukcesu.

– Tegoroczne zgłoszenie „Public Money ATM” to przykład kampanii, w której kreatywność wykracza poza granice tradycyjnej reklamy i realnie wpływa na rzeczywistość społeczną. Połączenie technologii, funkcjonalności i celu społecznego przyniosło efekt, który został doceniony nie tylko przez międzynarodowe jury, ale przede wszystkim przez samych obywateli. To dla nas ogromna satysfakcja i dowód, że dobre pomysły potrafią zmieniać codzienne życie na lepsze – będąc jednocześnie przykładem innowacji, która powstała w Polsce – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „Public Money ATM” pokazuje, jak technologia może realnie wzmacniać obywatelskie zaangażowanie. Projekt zamienia tradycyjne bankomaty w intuicyjne punkty głosowania w ramach budżetu obywatelskiego – dzięki karcie płatniczej i kilku kliknięciom mieszkańcy mogą oddać głos równie łatwo, jak wypłacić gotówkę. W 2024 roku rozwiązanie zadebiutowało w Ełku, gdzie spotkało się z wyjątkowym odzewem – blisko co trzeci głos został oddany właśnie przez bankomat. Dzięki prostocie, bezpieczeństwu i pozytywnej reakcji społecznej projekt zyskał uznanie władz lokalnych i stał się impulsem do rozszerzenia na kolejne miasta w Polsce.

Dzięki tak dużej liczbie statuetek otrzymanych na tegorocznym festiwalu Golden Drum, McCANN Poland kolejny rok z rzędu uplasował się w ścisłej czołówce agencji, a McCANN CEE – dziewiąty rok z rzędu – zdobył miano agencji sieciowej roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się