Współpraca pomiędzy firmami rozpocznie się w styczniu 2015 roku i planowana jest na rok.
K2 Search poprowadzi działania promocyjno-sprzedażowe dla wszystkich marek z portfolio L’Oréal Polska, w tym: L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York, Mixa, Vichy, La Roche-Posay, L’Oréal Profesionnal, Kerastase, Matrix.
Zobacz również
„Oferta złożona przez zespół K2 Media wyróżniała się pogłębioną merytoryką dotyczącą obecności marek w wyszukiwarkach, jak również podkreśliła dużą wiedzę analityczną zespołu. Fakty te zadecydowały o wygranej K2 Media”. – komentuje Kaja Dominas, Digital Manager, Dywizja Produktów Szerokiej Dystrybucji L’Oreal Polska.
„Współpraca z L’Oréal Paris zapowiada się jako jeden z ciekawszych projektów w 2015 roku. W naszej propozycji kładliśmy duży nacisk na synergię pomiędzy PPC i SEO oraz mądre wykorzystanie szeroko rozumianych treści, które mają być narzędziem nie tylko w służbie SEO, ale również w poszerzeniu grupy klientów. Całość działań została spięta analityką, która umożliwiła efektywny model rozliczania”. – komentuje Przemysław Cyluk, Dyrektor Mediów K2 Search.
K2 Media i K2 Search są spółkami reprezentującymi kompetencje mediowe w Grupie K2.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zespół K2 Search odpowiada za realizacje kampanii SEM/SEO w Grupie K2. Firma realizuje projekty związane z marketingiem w wyszukiwarkach. Do grona stałych Klientów firmy należą: BZ WBK, Carrefour, PKO BP, Nutricia, PLAY, PZU.
Słuchaj podcastu NowyMarketing