Podczas tegorocznej edycji statuetka „Luksusowa Marka Roku 2025” w kategorii „Najwyższa Jakość” została przyznana Alpaca Studio – warszawskiej agencji marketingowej. Wyróżnienie osobiście odebrali założyciele firmy, Katarzyna i Grzegorz Nowak.


fot. Łukasz Giersz
– To dla nas ogromny zaszczyt odebrać statuetkę Luksusowa Marka Roku w kategorii Najwyższa Jakość 2025 dla Alpaca Studio. Dziękujemy organizatorom i wszystkim gościom za przepiękną galę, ogromne emocje, inspirujące rozmowy i świetnie wspólnie spędzony czas. Bycie docenionym wśród tak wyjątkowych marek i osobowości to nie tylko powód do dumy, ale także ogromna motywacja, by stawiać sobie jeszcze wyższe cele. To wyróżnienie jest symbolem pracy całego zespołu i zaufania naszych klientów. Dziękujemy wszystkim, którzy są częścią tej drogi – powiedział Grzegorz Nowak, CEO Alpaca Studio.
Nagrody Luksusowej Marki Roku przyznawane podczas gali obejmują marki, które przez lata świadomie budują swoją ofertę premium i wyznaczają standardy jakości w swoich branżach. W poprzednich latach laureatami tej kategorii były m.in. marki: Mont Blanc, Złota 44, Hilton, Wittchen, Eveline Cosmetics, Lexus, Wiśniowski czy Arche.
Alpaca Studio to dziś jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich agencji marketingowych. Firma jako pierwsza wprowadziła w kraju koncepcję marketingu omnichannel, a obecnie jest liderem w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w tej dziedzinie. Od ponad 12 lat łączy innowacyjne technologie, najwyższej klasy design, strategiczne podejście i precyzyjne dane, realizując kompleksowe projekty premium dla ponad 300 marek w Polsce i za granicą. Zintegrowane podejście, partnerskie relacje i ponadprzeciętna skuteczność sprawiają, że Alpaca Studio należy dziś do ścisłej czołówki agencji 360°.
zdjęcie główne fot. Jacek Kurnikowski