Robert Lewandowski globalnym ambasadorem Visa podczas Mistrzostw Świata FIFA 2026

Robert Lewandowski globalnym ambasadorem Visa podczas Mistrzostw Świata FIFA 2026
Visa ogłosiła, że Robert Lewandowski zostanie globalnym ambasadorem marki w ramach przyszłorocznych Mistrzostw Świata FIFA 2026.
O autorze
1 min czytania 2025-11-05

Współpraca z Lewandowskim oznacza kontynuację misji Visa, polegającej na wspieraniu światowej klasy sportowców zarówno na boisku, jak i poza nim. Visa działa w tym zakresie zapewniając zasoby i międzynarodową platformę, by wspierać rozwój zawodników i inspirować przyszłe pokolenia.

Inspirowanie fanów i kształtowanie przyszłości sportu

– Robert Lewandowski jest przykładem determinacji, profesjonalizmu i nieustannego dążenia do doskonałości – mówi Mateusz Oleksy, dyrektor generalny Visa w Polsce. – Jego historia pokazuje, że dzięki pasji, ciężkiej pracy i wierze we własne umiejętności można osiągać najwyższe cele. Wartości te doskonale wpisują się w misję Visa, dlatego z radością witamy go jako globalnego ambasadora Mistrzostw Świata FIFA 2026 – dodał.

Kariera zdefiniowana przez doskonałość

Lewandowski jest wielokrotnym królem strzelców niemieckiej ligi i mistrzem z najbardziej utytułowaną drużyną klubową w Niemczech. Obecnie z powodzeniem kontynuuje karierę w Hiszpanii. Jest ceniony nie tylko za umiejętności strzeleckie, inteligencję piłkarską i przywództwo, ale także za udział w działaniach charytatywnych. Jego profesjonalizm i etyka pracy sprawiły, że jest jednym z najbardziej szanowanych sportowców na świecie.

Część światowej klasy zespołu

Jako globalny ambasador Mistrzostw Świata FIFA 2026, Robert Lewandowski łączy siły z jednym z najzdolniejszych talentów młodego pokolenia w piłce nożnej, Laminem Yamalem. Ambasadorzy wspólnie pokazują, jak Visa wspiera sportową doskonałość i inspiruje kibiców na całym świecie. Jako Oficjalny Partner FIFA w zakresie technologii płatniczych, Visa działa na rzecz promowania piłki nożnej na wszystkich poziomach – od wsparcia lokalnych programów po uczestnictwo w największych turniejach sportowych na świecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Visa od dawna angażuje się we wspieranie najbardziej inspirujących sportowców na świecie. Świadectwem tego zaangażowania jest również współpraca marki z jedną z najlepszych tenisistek na świecie, Igą Świątek.

PS Playbook #4: Sport i Marketing [PREMIERA]

Playbook #4: Sport i Marketing [PREMIERA]

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się