W sadzie Braci Sadowników każde jabłko jest wyjątkowe, nawet to krzywe czy z przebarwieniami na skórce. Marka przypomina, że natura rzadko bywa idealna, regularna i powtarzalna – i właśnie w tym tkwi jej urok.
W ramach kampanii powstała dedykowana sesja zdjęciowa „kandydatek”, w której
niedoskonałość gra pierwsze skrzypce: piegi, przebarwienia i nieregularne kształty zostały pokazane jak biżuteria natury. Każda kandydatka ma własną, w pełni naturalną scenografię, która podkreśla jej „osobowość”.

Zobacz również



Jak zatrzymać pseudowiedzę? [OPINIE]

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na Instagramie marki można głosować na swoje faworytki do 23 listopada. Finałem akcji będzie kalendarz na kolejny rok, zawierający zdjęcia 12 pięknych jabłek.
Za strategię, ideę i kreację odpowiada Kierunek Kreatywny. Sesję fotograficzną zrealizowało KUL KUL STUDIO. W kampanii nie użyto AI.
PS Mniej znaczy więcej. Bracia Sadownicy w kampanii OOH „Z owoców, nie z koncentratu” stawiają na siłę słów