W sadzie Braci Sadowników każde jabłko jest wyjątkowe, nawet to krzywe czy z przebarwieniami na skórce. Marka przypomina, że natura rzadko bywa idealna, regularna i powtarzalna – i właśnie w tym tkwi jej urok.
W ramach kampanii powstała dedykowana sesja zdjęciowa „kandydatek”, w której
niedoskonałość gra pierwsze skrzypce: piegi, przebarwienia i nieregularne kształty zostały pokazane jak biżuteria natury. Każda kandydatka ma własną, w pełni naturalną scenografię, która podkreśla jej „osobowość”.

Zobacz również



REST, PLAY, WORK: Citroën ELO i Decathlon pokazują, że samochód to już nie tylko środek transportu

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na Instagramie marki można głosować na swoje faworytki do 23 listopada. Finałem akcji będzie kalendarz na kolejny rok, zawierający zdjęcia 12 pięknych jabłek.
Za strategię, ideę i kreację odpowiada Kierunek Kreatywny. Sesję fotograficzną zrealizowało KUL KUL STUDIO. W kampanii nie użyto AI.
PS Mniej znaczy więcej. Bracia Sadownicy w kampanii OOH „Z owoców, nie z koncentratu” stawiają na siłę słów