Z jakich narzędzi online korzystają marketerzy?

Rosnąca popularność internetowych narzędzi marketingowych powoduje, iż osoby odpowiedzialne za prowadzenie działań marketingowych w sieci, coraz więcej czasu spędzają przed ekranami monitorów optymalizując, monitorując, analizując i zarządzając komunikacją.
O autorze
1 min czytania 2015-01-29

Ogromna liczba dostępnych na polskim rynku narzędzi powoduje, iż coraz częściej stają oni wobec problemu, które narzędzie wybrać.

W związku z rosnącym wyborem dostępnych na rynku polskim narzędzi, IRCenter wraz z wiodącymi dostawcami marketingowych narzędzi online (m.in. SoTrender, SentiOne, NapoleonCat, Tableu, Instytut Monitorowania Mediów czy Press-Service), postanowiliśmy przeprowadzić badanie, którego celem jest poznanie odpowiedzi na pytanie, z jakich narzędzie online, na co dzień korzystają marketerzy w Polsce.

Jeśli korzystasz z narzędzi do monitoringu i analityki internetu i innych mediów, zarządzania reklamą, systemów do zarządzania ruchem na stronach internetowych i marketing automation i/lub łączenia i analizy danych i chciałbyś w pełni poznać ten rynek, wypełnij krótką ankietę o tym, jak one pomagają w Twojej codziennej pracy, a bezpłatnie otrzymasz pogłębiony raport z naszego badania.

Zgłoś się klikają w link. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Projekt wspierają: SoTrender, CatNapoleon, SentiOne, Monitori, Press-Service, Instytut Monitorowania Mediów, NewsPoint, Radian6, Tableau. 

Patronem medialnym projektu są NowyMarketing, Social Press, Brief i Marketing Przy Kawie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się