Nagrody w konkursie Innovation 2025 wręczone [PATRONAT] 

innovation 2025
9 złotych, 18 srebrnych i 10 brązowych statuetek oraz nagrody specjalne. To tegoroczny bilans zwycięzców w konkursie Innovation. Reklamodawcą roku został McDonald’s Polska, agencją komunikacyjną roku DDB Warszawa, a agencją mediową OMD Group.
O autorze
1 min czytania 2025-11-27

26 listopada br. poznaliśmy tegorocznych laureatów konkursu Innovation 2025 – wydarzenia, którego celem jest promowanie odważnych i oryginalnych rozwiązań w biznesie, komunikacji i mediach. W konkursie doceniane są również projekty wprowadzające innowacje w biznesie, zgłaszane przez marki oraz startupy.

Projekty zgłoszone do konkursu oceniło jury pod przewodnictwem Kamili Cichockiej – CMO Central Europe – Microsoft. Łącznie, w jego skład weszło 40 liderek i liderów agencji kreatywnych i mediowych, firm technologicznych, mediów oraz świata marketingu. Pracami poszczególnych grup jurorskich kierowali: Adam Nitecki, General Manager E-commerce w L’Oréal (Innowacje w Biznesie), Tomasz Misiukiewicz, Co-founder i Creative Director w Przestrzeni (Innowacje w Komunikacji) oraz Małgorzata Niska, Head of Media Strategy w dentsu Polska (Innowacje w Mediach).

Zwycięzcy Innovation 2025

W tym roku skład jurorski wyróżnił nagrodami „Best off Innovation” dwa projekty:

  • Zwycięzca w kategorii Charity of the Year, to „Flood-made Billboards”, stworzony przez Saatchi&Saatchi, Prodigious i MSL dla Stowarzyszenia „Psia Brać”. To kampania, która po katastrofalnej powodzi zamieniła zniszczone ściany schronisk w poruszające instalacje z wizerunkami psów, zwracając uwagę mediów i darczyńców oraz zbierając 210 tys. zł na ich odbudowę.
  • Z kolei nagroda Innovation of the Year trafiła do SFM Soft za „SafeMe – aplikację mobilną ochrony osobistej”.

Tytuł Agencji Mediowej Roku trafił do OMD Group, a Agencją Komunikacyjną Roku została DDB Warszawa. Nagrodę Reklamodawcy Roku otrzymał McDonald’s.

Agencja Mediowa Roku: 

  1. OMD Group
  2. EssenceMediacom Polska
  3. Spark Foundry
  4. Zenith Polska
  5. MullenLowe Media

Agencja Komunikacyjna Roku:

  1. DDB Warszawa
  2. Saatchi&Saatchi
  3. Przestrzeń
  4. VML
  5. MLS

Reklamodawca Roku:

  1. McDonald’s Polska
  2. DECATHLON POLSKA
  3. SFM Soft 
  4. Igorilla/Mata
  5. TechNovator/Reckitt Benckiser/Answear

Nagrody specjalne Game Changer

W tegorocznej edycji wręczono także nagrody specjalne Game Changer, które podkreślają inicjatywy mające wyjątkowy wpływ na branżę.

  • Człowiekiem Roku został profesor nauk fizycznych Andrzej Dragan – popularyzator nauki i artysta.
  • Firmą Roku została wybrana Żabka.
  • Wydarzeniem Roku została ogłoszona „Pospolite ruszenie AI” czyli masowy, oddolny zwrot społeczeństwa w stronę zdobywania kompetencji związanych ze sztuczną inteligencją. Obejmuje szybki rozwój otwartych programów szkoleniowych – takich jak AIDEAS czy Umiejętności Jutra – które przyciągają dziesiątki tysięcy osób i realnie podnoszą poziom wiedzy technologicznej w kraju.

Zdobywców wszystkich 37 nagród Innovation 2025 można poznać na stronie.

NowyMarketing był patronem medialnym wydarzenia.