Dodatkowo Stowarzyszenie otrzyma również ponad 20 000 baterii Duracell, które zasilą dziecięce zabawki i pomogą rozwijać wyobraźnię maluchów podczas gier i zabaw edukacyjnych z rówieśnikami i opiekunami.
Kampania „Moc Uśmiechu” miała na celu zwrócenie uwagi na coraz częściej występujące zjawisko społeczne jakim jest spędzanie czasu przed ekranem telewizora, komputera lub tabletu kosztem wspólnych zabaw dzieci i rodziców. Z badania przeprowadzonego przez markę Duracell wynika, że aż 85% rodzin spędza czas wolny przed ekranami urządzeń elektronicznych1. Chociaż korzystanie z nich rozwija umiejętności, których dzieci będą potrzebować dorastając w cyfrowym świecie, to bierne formy rozrywki znacznie utrudniają rozwój zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych.
Zobacz również
Chcąc aktywnie zaangażować się w dyskusję na temat tego zjawiska, marka Duracell zachęca rodziców do aktywnego spędzania wolnego czasu z dziećmi. Do kampanii dołączyli również znani blogerzy, którzy na swoich kanałach komunikacyjnych podzielili się własnymi doświadczeniami na temat aktywnych form spędzania czasu z dziećmi: Nishka, Blog Ojciec, Matka Tylko Jedna i Mamy Gadżety. Wszystkie pomysły na to jak włączyć wyobraźnię podczas czasu spędzanego wspólnie z dziećmi są dostępne na serwisie everydayme.pl.
Pamiętając o tym, że aktywna zabawa jest niezmiernie istotna w rozwoju wszystkich dzieci, Duracell nawiązał współpracę z organizacją SOS Wioski Dziecięce. Dzięki zaangażowaniu Fanów w mediach społecznościowych, marka przekazała SOS Wiosce Dziecięcej w Kraśniku czek o wartości 10 000 EUR na budowę boiska dla młodych pasjonatów sportu i aktywnego spędzania czasu wspólnie z rówieśnikami. Dodatkowo, konsumenci którzy zakupili wybrane baterie Duracell Turbo Max przyczynili się do przekazania stowarzyszeniu 20 000 baterii, które dostarczą energii do aktywnej zabawy.
Dotacje przekazano w trakcie uroczystości w Kraśniku, podczas której dzieci opowiadały o swoich pasjach, potrzebach, a także pokazały, jak wygląda ich codzienne życie w Wiosce SOS.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing