Na te i inne pytania odpowiadali prelegenci zorganizowanej przez magazyn „Brief” konferencji „Wideo w sieci”, która odbyła się 28 stycznia w Warszawie.
„Wideo w sieci” to pierwsza w Polsce skierowana do biznesu konferencja prezentująca zalety związane z wykorzystaniem wideo online w komunikacji marketingowej. Uczestnicy wydarzenia mieli okazję dowiedzieć się, jak w nowatorski sposób dotrzeć do swoich klientów oraz co zrobić, by uczynić swój przekaz marketingowy bardziej efektywnym. Wykład wprowadzający o szansach i wyzwaniach komunikacji obrazkowej i video marketingu poprowadził Jacek Gadzinowski, strateg i zarządzający Smart Way Video. Wśród prelegentów znalazły się takie osoby jak Yuri Drabent, założyciel agencji „Lubię to”, który zaprezentował inspirujące studia przypadków oraz Jan Zając, założyciel agencji Sotrender, mówiący o tym, jak zmierzyć efekty działań video marketingowych na YouTube’ie oraz w innych mediach społecznościowych.
Zobacz również
Konferencja zakończyła się debatą zatytułowaną „Wideo w sieci – jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?”. Udział w dyskusji wzięli: Michał Brański z Grupy Wirtualna Polska, Tomasz Czudowski, branding solutions lead, SEEMEA Emerging Markets at Google, Tomasz Kammel, dziennikarz telewizyjny i twórca „Kammel Czanel”, Radosław Kotarski – współwłaściciel sieci partnerskiej LifeTube oraz autor kanału Polimaty TV, a także Artur Kurasiński, twórca narzędzia analitycznego Muse.
Partnerami konferencji byli: Evio, Onet, Cowork oraz Gastro Magic.
– Konferencja „Wideo w sieci” jest dla mnie bardzo ekscytującym wydarzeniem. Cieszę się, że tak wiele osób odwiedziło nas, by dyskutować na tak ważny temat. Tym bardziej jestem rad, bo „Brief”, po 15. latach na rynku, kiedy to startował w czasach, gdy media i kanały komunikacji marketingowej były bardzo proste, doczekał czasów, kiedy wszystko komplikuje się, ale komplikuje w bardzo pozytywnym sensie. Zwiększa się liczba możliwości docierania do potencjalnych konsumentów, zwiększają się też możliwości związane z mierzeniem tego dotarcia. „Brief” śledzi te zmiany na rynku, a także stara się dostarczać jak najwięcej informacji na temat nowych firm i nowych grup docelowych, do których informacje biznesowe docierają – mówi Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Relacja z konferencji oraz pełen zapis debaty znajdzie się na stronie. Powstaje również obszerny raport o wideo online, który ukaże się w kwietniowym wydaniu magazynu „Brief”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing