Przez miesiąc produkty marki będzie można zobaczyć na kilkuset wielkoformatowych billboardach, zlokalizowanych w kluczowych miejscach w miastach na terenie całego kraju. Kampanię billboardową uzupełnią nośniki typu citylight, zlokalizowane na przystankach MPK.
Erotine jest producentem suplementów diety, których zadaniem jest zwiększenie częstotliwości i jakości życia seksualnego. Występuje w dwóch wersjach: dla kobiet i mężczyzn, co umożliwia parom komplementarne stosowanie. Opracowana naukowo formuła opiera się na 100% naturalnym składzie, w tym m.in. na ziołach – naturalnych afrodyzjakach, witaminach i składnikach mineralnych. Marka pojawiła się na polskim rynku w 2014 i szybko zdobyła uznanie konsumentów. Jest laureatem tytułu Luksusowa Marka Roku 2014.
Zobacz również
„Stosunkowo najlepszy” to największa jak do tej pory kampania reklamowa w historii marki Ma na celu uzupełnienie zaplanowanych wcześniej intensywnych aktywności promocyjnych marki, prowadzonych przede wszystkim w sferze on-line.
Dystrybutorem marki na terenie Polski jest Global Net. Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Szczepański PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing