Super Bowl jest najważniejszym wydarzeniem sportowym w Stanach Zjednoczonych, a czas antenowy podczas tego finału jest prawdopodobnie najdroższym w całej amerykańskiej telewizji. Nie jest to zaskoczeniem, zważywszy na fakt, że w tym roku finał rozgrywek pobił rekord oglądalności: około 114.5 miliona widzów obejrzało wydarzenie w telewizji, a ponad 1.3 miliona w internecie. Poniżej przedstawiam, kilka wyróżniających się reklam, które emitowane były w tym roku.
Walka o Skittlesa, czyli jak skutecznie rozwiązać konflikt.
Zobacz również
Danny Trejo skarżący się rodzicom, że dostał w nos. Niemożliwe? A jednak. W reklamie Snickersa pojawia się również inny znany aktor, Steve Buscemi.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Budżety na reklamę gier na urządzenia mobilne znacząco rosną. Dowodem na to są dwa spoty: Game Of War „Who I Am” i Clash Of Clans „Revenge”. W pierwszym występuje Kate Upton, a w drugim Liam Neeson. Należy pamiętać, że koszt emisji 30-sekundowej reklamy podczas transmisji Super Bowl wynosi około 4.5 miliona dolarów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Po prostu Dreaming with Jeff.
A jakby tak zmienić historię?
Walter White jako sprzedawca w aptece. Trafiona reklama.
Jak wyglądała pierwsza w historii ziemi susza?
Czego można się nauczyć przez 100 lat? Czym kierować się w życiu? Dowiecie się tego z reklamy marki Dodge, stworzonej na 100-lecie istnienia.
A w reklamie Mercedesa, żółw ponownie przegonił zająca, ale za to w jakim stylu.
Co się dzieje, kiedy kończy Ci się bateria w telefonie? Skutki tego mogą być przerażające.
Więcej wyjątkowych reklam z tegorocznego Super Bowl poniżej:
A na koniec… latająca świnia.