Produkt już umożliwia targetowanie demograficzne i geograficzne, a w planach jest wprowadzenie targetowania behawioralnego. Rozwiązanie zostało stworzone we współpracy z NetSprint.
Nad wprowadzeniem EasyAd portal NK pracował już w zeszłym roku, natomiast pierwsze testy otwartej wersji beta rozpoczęto na początku 2012 r. NK zdecydowała się na wprowadzenie tego produktu, by uzupełnić portfolio i zaoferować partnerom usługę, której oczekiwali. Z EasyAd można korzystać z minimalnym budżetem. Kampania jest możliwa do uruchomienia w ciągu kilku minut, bez kontaktu z konsultantem handlowym. To pozwala na szybsze i bardziej elastyczne działanie, testowanie konceptów reklamowych, wykorzystywanie niewielkich budżetów, a także uzupełnianie tą formą większych kampanii.
Zobacz również
Z produktu mogą korzystać zarówno przedstawiciele MŚP, jak też agencje i domy mediowe. Co ważne, NK nie pobiera żadnych opłat za wyświetlenie reklamy – rozlicza je w modelu cost per click – partner płaci tylko za emisje zakończone kliknięciem. Minimalny koszt za kliknięcie wynosi 0,10 zł. System działa na zasadzie prostej licytacji i jego użytkownicy sami ustalają stawki tak, by ich reklama wyświetlała się odpowiednio często. Niekwestionowanym atutem EasyAd jest możliwość dotarcia do grupy 12 mln użytkowników, z których część nie jest osiągalna w innych miejscach Internetu.
Jak dodaje Krzysztof Dobrzyński, Head of Social Ads & Application Department w Naszej Klasie: „W tej chwili oferujemy demograficzne kierowanie reklam, z uwzględnieniem wieku i płci oraz kierowanie geograficzne z wykorzystaniem mechanizmu geoIP. W najbliższej przyszłości wprowadzimy kierowanie reklam po profilach zainteresowań użytkowników oraz kierowanie geograficzne umożliwiające wyświetlanie reklam z dokładnością do powiatu. Prawdopodobnie będzie to pierwsza oferta na rynku umożliwiająca tak dokładne kierowanie pod względem lokalizacji użytkownika.”
Partnerem technologicznym NK jest NetSprint. Rozwiązanie EasyAd oparto na technologii systemu nsContext, której NetSprint jest właścicielem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W systemie można zarejestrować się pod adresem reklama.nk.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing